امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۳:۴۶:۵۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اصناف مازندران رعایت کردند

آبان ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4244کد مطلب

234تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اصناف مازندران رعایت کردند

اصناف مازندران رعایت کردند

امروز اگرچه نخستین روز آغاز ممنوعیت فعالیت برخی اصناف بود، اما خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شد. او با بیان اینکه برخی واحد‌های صنفی متاسفانه از اجرای این مصوبه ستاد ملی کرونا استقبال نکردند و همچنان به فعالیت ادامه دادند، افزود: روز اول اجرای این طرح برای بسته بودن واحد‌های صنفی و کاهش تجمع در بازار بیشتر تذکر لسانی مد نظر بود. قوانلو ادامه داد: برخورد با واحد‌های متخلف تنها به بستن واحد‌ها خلاصه نخواهد شد و با توجه به تصمیات...

امروز اگرچه نخستین روز آغاز ممنوعیت فعالیت برخی اصناف بود، اما خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شد.

او با بیان اینکه برخی واحد‌های صنفی متاسفانه از اجرای این مصوبه ستاد ملی کرونا استقبال نکردند و همچنان به فعالیت ادامه دادند، افزود: روز اول اجرای این طرح برای بسته بودن واحد‌های صنفی و کاهش تجمع در بازار بیشتر تذکر لسانی مد نظر بود.

قوانلو ادامه داد: برخورد با واحد‌های متخلف تنها به بستن واحد‌ها خلاصه نخواهد شد و با توجه به تصمیات ستاد مقابله با کرونا، واحد‌های متخلف با تشکیل پرونده قضایی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران گفت: در هر شهرستان ۷ گروه نظارتی و در شهرستان‌های بزرگ ۱۰ گروه نظارتی بر اجرای طرح ممنوعیت فعالیت اصناف پس از ساعت ۱۸ نظارت خواهند کرد.

او با بیان اینکه دستفروش‌ها نیز شامل این قانون می‌شوند و فعالیت آن‌ها نیز ممنوع است، افزود:متولی جمع آوری و نظارت بر فعالیت دستفروشان شهرداری‌ها هستند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .