امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۱۹:۴۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اضافه شدن ۲۸ دستگاه ادوات مکانیزه کشاورزی در سوادکوه شمالی

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7543کد مطلب

388تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اضافه شدن ۲۸ دستگاه ادوات مکانیزه کشاورزی در سوادکوه شمالی

اضافه شدن ۲۸ دستگاه ادوات مکانیزه کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار اظهار داشت: با توجه به اینکه کاربرد صحیح ادوات مکانیزه کشاورزی با افزایش بهره‌وری در تولید، نقش بسزایی در افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی و تسهیل در فرآیند تولید ایفا می‌کند، راستی‌آزمایی ادوات مکانیزه خریداری شده از محل خط اعتباری فاز ۸ و بررسی وضعیت این ادوات از اهمیت بالایی برخوردار است. وی ادامه داد: سال گذشته با ایجاد حلقه مشارکت میان جهادکشاورزی، بانک کشاورزی و متقاضیان، ۲۸ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال تسهیلات از محل...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار اظهار داشت: با توجه به اینکه کاربرد صحیح ادوات مکانیزه کشاورزی با افزایش بهره‌وری در تولید، نقش بسزایی در افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی و تسهیل در فرآیند تولید ایفا می‌کند، راستی‌آزمایی ادوات مکانیزه خریداری شده از محل خط اعتباری فاز ۸ و بررسی وضعیت این ادوات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: سال گذشته با ایجاد حلقه مشارکت میان جهادکشاورزی، بانک کشاورزی و متقاضیان، ۲۸ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات فاز ۸ مکانیزاسیون کشاورزی به بهره‌برداران این شهرستان پرداخت شد که نسبت به ۱۰ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال اعتبار سال ۹۸، افزایش ۲۸۳ درصدی داشت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: در راستای توسعه کشت مکانیزه، ۱۶ دستگاه تراکتور، ۴ دستگاه نشاکار، یک دستگاه کمباین و ۷ دستگاه سایر انواع ادوات مکانیزه شامل تیلر، دروگر و سمپاش به ماشین‌آلات مکانیزه این شهرستان اضافه شد و طی چندین مرحله، کارکرد این ادوات مورد راستی‌آزمایی قرار گرفت.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .