امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۳:۱۳:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی

آذر ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4474کد مطلب

298تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی

افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز(۲۲آذر) در افتتاح مرکز نیکوکاری عاطفه ها در شیرگاه سوادکوه شمالی با بیان اینکه این مرکز نیکوکاری برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد، اظهار کرد: ایجاد این مراکز نیکوکاری می تواند کمیته امداد را در راستای خدمت به محرومین کمک کند. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی هستیم، افزود: با آغاز به کار این مراکز تعداد...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز(۲۲آذر) در افتتاح مرکز نیکوکاری عاطفه ها در شیرگاه سوادکوه شمالی با بیان اینکه این مرکز نیکوکاری برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد، اظهار کرد: ایجاد این مراکز نیکوکاری می تواند کمیته امداد را در راستای خدمت به محرومین کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی هستیم، افزود: با آغاز به کار این مراکز تعداد مراکز نیکوکاری این شهرستان به ۱۴مرکز نیکوکاری می رسد و امیدواریم با افتتاح این مراکز نیکوکاری شاهد هم‌افزایی با کمیته امداد برای ارائه خدمات به مددجویان باشیم.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: تا به امروز ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح شد، و تلاش داریم این مراکز به سمت مرکز تخصصی نیکوکاری در مباحث مختلف جهیزیه، اشتغال، امور فرهنگی و… سوق داده شوند.

وی اذعان کرد: مراکز نیکوکاری به نظام جامع حمایتی کمیته امداد متصل خواهند شد و پرونده های تشکیل شده را به بخش‌های مختلف انتقال می دهیم تا  نیازمندی‌های خانواده‌های محرومین ضمن اطلاع رسانی، بررسی و مرتفع شود.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه این مراکز بیشتر کار عمومی انجام می دهند، خاطرنشان شد: مراکز نیکوکاری آمایش محله را دارند و براساس شناسایی ظرفیت های محلات مشکلات مددجویان را با استفاده ظرفیت همان محله مرتفع می کنند تا مددجویان و خانواده های محترم امداد در اداره کل پشت نوبت دریافت خدمات نباشند.

وی به فعالیت ۳۳مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: کار این مراکز رسیدگی به امور دانش‌آموزان، مشکلات روحی، روانی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی است، حفظ شأن و کرامت دانش آموزان برایمان در اولویت است، کار شناسایی دانش آموزان نیازمند بر عهده آموزش و پرورش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران افزود: راه‌اندازی این مراکز نقطه عطفی برای نیک اندیشی و فعالیت های خیرخواهانه است،تا کمک‌های مردمی نظام‌مند  و هدفمند در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

حجت الاسلام عالیشاه از افتتاح مراکز تخصصی نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال نیز خبر داد و اضافه کرد: این مراکز با همکاری اساتید، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و خیرین کارآفرین در بحث توانمندسازی مددجویان ورود پیدا می کنند.

وی به ماموریت جدید کمیته امداد در خصوص واگذاری پرونده سالمندان به مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: می توانیم به هرمرکز ۱۰۰پرونده واگذار کنیم اما ما سهمیه واگذاری ۲۰۰پرونده را گرفتیم. این مراکز نیکوکاری با آرم مخصوص مرکز نیکوکاری به خدمت دهی به مددجویان می پردازند. تا در آینده ای نزدیک شاهد ارائه بهترین خدمت به محرومین و مددجویان باشیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .