امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۲:۲۸:۰۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » افزایش شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4718کد مطلب

225تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

افزایش شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا

افزایش شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا

فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست با اعضای قرارگاه سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی شهرستان عباس‌آباد، گفت: شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا در حوزه شهری و روستایی استان افزایش می‌یابد. سردار مسلمی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح کنترل روند شیوع ویروس و شناسایی سریعتر افراد مبتلا و درمان آن‌ها است و همه این‌ها تنها در سایه همکاری همه مردم امکان پذیر است. او به اجرای طرح ملی سردار حاج قاسم سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: در این...

فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست با اعضای قرارگاه سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی شهرستان عباس‌آباد، گفت: شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا در حوزه شهری و روستایی استان افزایش می‌یابد.
سردار مسلمی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح کنترل روند شیوع ویروس و شناسایی سریعتر افراد مبتلا و درمان آن‌ها است و همه این‌ها تنها در سایه همکاری همه مردم امکان پذیر است.
او به اجرای طرح ملی سردار حاج قاسم سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۴۰ هزار بسیجی آموزش دیده در ۴ هزار پایگاه و ۲۲ حوزه مقاومت شهرستان‌های استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت و همکاری دارند.
سردار مسلمی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا قطع زنجیره کرونا در استان ادامه دارد، افزود: در این طرح سپاه کربلا، بسیج سازندگی، هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت دارند.

او  گفت: ۸۰ تن برنج و حبوبات در رزمایش کمک مومنانه میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه عباس‌آباد در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: هم اکنون در این شهرستان ۳۵ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی، به صورت شبانه روزی افراد مشکوک به کرونا و نیازمند را رصدو پایش می‌کنند.
سردار مسلمی گفت: رسانه‌ها می‌توانند در آگاهی بخشی به مردم در خصوص حوزه مقابله با کووید ۱۹ وخطر جدی آن در جامعه و پیشگیری از آن تاثیر گذار باشند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .