امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۰:۱۸:۴۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اقامه نشدن نماز جمعه در مازندران

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4772کد مطلب

243تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اقامه نشدن نماز جمعه در مازندران

اقامه نشدن نماز جمعه در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی تمام شهرهای استان گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۱۲دی ماه در هیچ یک از ۴۷مصلای استان برگزار نمی‌شود. حجت الاسلام انتظاری افزود: برای حفظ سلامتی نمازگزاران و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید۱۹، نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهر‌های استان برگزار نمی‌شود. به گفته وی شهر‌های آمل، ساری، رامسر و سوادکوه شمالی از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز و دیگر...

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی تمام شهرهای استان گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۱۲دی ماه در هیچ یک از ۴۷مصلای استان برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام انتظاری افزود: برای حفظ سلامتی نمازگزاران و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید۱۹، نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهر‌های استان برگزار نمی‌شود.

به گفته وی شهر‌های آمل، ساری، رامسر و سوادکوه شمالی از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان‌های استان مازندران نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از همه مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا مشارکت کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .