امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۰۶:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » امحاء بیش از ۲ تن مواد مخدر در قائم شهر

آبان ۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4124کد مطلب

311تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

امحاء بیش از ۲ تن مواد مخدر در قائم شهر

امحاء بیش از ۲ تن مواد مخدر در قائم شهر

به گزارش شیرگاه خبر ،دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با تقدیر از مجاهدت‌های ایثارگرانه نیروی انتظامی در مبارزه با پدیده اعتیاد ومواد مخدر گفت : امسال تا کنون بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. مظفری با اشاره به وظیفه مندی ۶۰ دستگاه در مبارزه با مواد مخدر گفت : متاسفانه تنها چند دستگاه در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند. وی ، همسایگی با کشور افغانستان و افزایش غیر...

به گزارش شیرگاه خبر ،دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با تقدیر از مجاهدت‌های ایثارگرانه نیروی انتظامی در مبارزه با پدیده اعتیاد ومواد مخدر گفت : امسال تا کنون بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
مظفری با اشاره به وظیفه مندی ۶۰ دستگاه در مبارزه با مواد مخدر گفت : متاسفانه تنها چند دستگاه در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.
وی ، همسایگی با کشور افغانستان و افزایش غیر قابل تصور تولید مواد مخدر در این کشور پس از اشغال آمریکایی‌ها را دلیل شیوع اعتیاد در کشور ما اعلام کرد و گفت : در حالیکه تولید مواد مخدر در سال ۲۰۰۱ در افغانستان فقط ۲۰۰ تن در سال بود این رقم با اشغال آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۷ به ۱۰ هزار تن افزایش یافت که تلاش قاچاقچیان برای ترانزیت مواد مخدر از طریق مرز‌های ایران به جهان آسیب‌های فراوانی را متوجه کشور ما کرده و می‌کند.
دبیر ستاد مواد مخدر مازندران ، تنوع مواد روانگردان و توهم زا را خطر جدی برای آلوده کردن جوانان جامعه دانست که متاسفانه از ۸۰۳ نوع از این مواد موجود در جهان ۱۰۰ نوع آن وارد کشور ما شده است.
امحاء بیش از دوتن مواد مخدرکشف شده مازندران در قائم شهرفرمانده انتظامی مازندران، تمرکز در مرز‌ها و مقابله با قاچاقچیان بین المللی را ماموریت جدی نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر نام برد و گفت: ۷۰ درصد کشفیات ما در مرز‌های شرقی و جنوبی و ۳۰ درصد دیگر مربوط به استان‌ها و شهرستان‌ها می‌باشد که این هجمه سنگین و سهمگین، آسیب‌های زیادی را به جامعه اسلامی ایران و فرزندان این کشور وارد می‌سازد.
سردار میرزایی برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را از برنامه‌های جدی نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر برشمرد و از سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه خواست بطور عملی یاری‌گر پلیس مبارزه با مواد مخدر باشند.
آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در این مراسم همکاری سایر دستگاه‌ها با نیروی انتظامی را یک ضرورت اساسی برای مقابله اصولی با پدیده اعتیاد دانست.
یوسف پور فرماندار قائم شهر نیز ایجاد شش مرکز ترک اعتیاد و ۶۶ مرکز درمانی ام ام تی را از تلاش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در مقابله با اعتیاد دانست.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات چند تن ازپلیس مبارزه با موادمخدر تجلیل شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .