امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۰:۵۹:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » انقلاب اسلامی ایران ریشه در بعثت پیامبر(ص) دارد

بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5286کد مطلب

246تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

انقلاب اسلامی ایران ریشه در بعثت پیامبر(ص) دارد

به گزارش شیرگاه خبر ،به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، حجت الاسلام والمسلمین موحد در جمع  کارکنان ناحیه، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حوزه امام علی (ع) شهرستان سوادکوه شمالی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:انقلاب‌های دنیا یا ریشه ندارند و یا در انقلاب‌های دیگر ریشه دارند ولی انقلاب ما ریشه در اسلام داشته و درامتداد رسالت انبیا وائمه است. نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه استان البرز، با اشاره...

به گزارش شیرگاه خبر ،به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، حجت الاسلام والمسلمین موحد در جمع  کارکنان ناحیه، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حوزه امام علی (ع) شهرستان سوادکوه شمالی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:انقلاب‌های دنیا یا ریشه ندارند و یا در انقلاب‌های دیگر ریشه دارند ولی انقلاب ما ریشه در اسلام داشته و درامتداد رسالت انبیا وائمه است.
نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه استان البرز، با اشاره به بردباری یاران پیامبر در همراهی با او بیان داشت:پیامبر(ص) که مبعوث شد شعارش لااله الا الله بوده وحرکتش برای خدا بود و شعارانقلاب ما هم برای خدا بود، یاران پیامبر(ص) جانانه در دفاع از پیامبر (ص) ایستادند وآواره شدند و در محاصره اقتصادی قرار گرفتند ولی دین خدا را یاری کردند.
حجت الاسلام موحد در ادامه با اشاره به زمان رخداد انقلاب تصریح کرد:انقلاب ما زمانی رخ داد که اسلام در دنیا غریب بود ودر این روز گار انقلاب اسلامی شکل گرفت و منافع استکبار را به خطر انداخت.
وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت انحراف انقلاب افزود: عواملی همچون حق طلبی و نیز ولایت پذیری مردم، ریشه داشتن انقلاب در بعثت پیامبر(ص) و عاشورا موجب شد تا انقلاب اسلامی قدرتمند بماند.
نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه استان البرز، سه گروه را از ضربه زنندگان به انقلاب‌ها معرفی کرد و گفت: مخالفان انقلاب، فرصت طلب‌ها و نیرو‌ها ودلسوزان انقلاب از کسانی هستند که به انقلاب‌ها ضربه می‌زنند.
وی افزود: در انقلاب حضرت موسی، در تاریخ می‌خوانیم وقتی این انقلاب به پیروزی رسید، به دست خود انقلابیون شکست خورد همچنین در انقلاب پیامبر(ص) تا حیاتش خوب پیش رفت ولی در انتقال قدرت به مشکل برخورده و سقیفه توسط نزدیکان پیامبر(ص) شکل گرفت.
نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه استان البرز، در پایان افزود: ولایت مداری الزاماتی دارد که باید عمل کرد یا با عمل آن را ثابت کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .