امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۱۱:۳۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی به نیازمندان

دی ۱۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4855کد مطلب

227تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی به نیازمندان

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی به نیازمندان

احمد شعبانی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار شیرگاه خبردر سوادکوه شمالی از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در روستای آهنگرکلای شهرستان سوادکوه شمالی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از مستمندان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا با همت و تلاش، نهادها، ادارات، خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی برگزار شد. ۶۰۰ بسته معیشتی...

احمد شعبانی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار شیرگاه خبردر سوادکوه شمالی از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در روستای آهنگرکلای شهرستان سوادکوه شمالی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از مستمندان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا با همت و تلاش، نهادها، ادارات، خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی برگزار شد.

۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی به نیازمندان اهدا شد
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به مجری این رزمایش که سپاه پاسداران است، افزود: امام جمعه و فرماندار به عنوان اعضای ستاد و همه ادارات، نهاد‌ها و گروه‌های جهادی با محوریت سپاه پاسداران به فعالیت می‌پردازند.

۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی به نیازمندان اهدا شد
شعبانی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همدلی همه مردم، بسیجیان، دست‌اندرکاران و خیرین خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با کمک مومنانه ملت، فرمایش، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای محقق شود و در سال جهش تولید و گام دوم انقلاب، شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر این ملت در عرصه‌های مختلف خدماتی و تولیدی باشیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .