امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۲۰:۴۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ایرباس، بوئینگ و ATR برخلاف قانون لغو قرارداد کردند

خرداد ۲۹, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1686کد مطلب

234تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ایرباس، بوئینگ و ATR برخلاف قانون لغو قرارداد کردند

ایرباس، بوئینگ و ATR برخلاف قانون لغو قرارداد کردند

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرنگار مهر، در حاشیه جلسه هیئت دولت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح مسکن اقساطی گفت: این طرح کمک می‌کند تا مشکل مسکن تا حدودی برطرف شود. امیدواریم با تغییر دولت‌ها، این طرح آسیب نبیند. وی گفت: در همه ارگان‌ها باید صندوق پس اندازی شکل گیرد تا افرادی که استخدام شوند بدانند ظرف مدت کوتاهی صاحب‌خانه خواهند شد. اسلامی همچنین در خصوص قیمت بلیط هواپیما و قطار در سفرهای تابستانی گفت:...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرنگار مهر، در حاشیه جلسه هیئت دولت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح مسکن اقساطی گفت: این طرح کمک می‌کند تا مشکل مسکن تا حدودی برطرف شود. امیدواریم با تغییر دولت‌ها، این طرح آسیب نبیند.

وی گفت: در همه ارگان‌ها باید صندوق پس اندازی شکل گیرد تا افرادی که استخدام شوند بدانند ظرف مدت کوتاهی صاحب‌خانه خواهند شد.

اسلامی همچنین در خصوص قیمت بلیط هواپیما و قطار در سفرهای تابستانی گفت: تغییری در قیمت بلیط هواپیماها وجود ندارد. مردم از سایت‌های رسمی بلیط هواپیما را تهیه کنند. اگر ایرلاین‌ها تخلف کنند برخورد می‌شود.

وی در خصوص قراردادهای خرید بلیط هواپیما از شرکت‌های ATR، بوئینگ و ایرباس گفت: این شرکت‌ها برخلاف قراردادها را لغو کردند.

اسلامی گفت: شرکت ATR در زمان عقد قرارداد در رکود اقتصادی بسر می‌برد اما پس از مدتی به قراردادها عمل نکرد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه راهبرد ما تأمین هواپیماست، گفت: راه‌های گوناگونی برای تأمین هواپیما و تجهیزات مورد نیاز وجود دارد که شرکت‌های هواپیمایی ما همواره موفق بوده‌اند و ناوگان مورد نیاز را تأمین کرده‌اند.

کد خبر ۴۶۴۵۲۲۵

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .