امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۸:۰۵:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بازداشت هفتمین عضو شورای شهر ساری؛ خطر انحلال قوت گرفت

آذر ۲۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4488کد مطلب

216تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بازداشت هفتمین عضو شورای شهر ساری؛ خطر انحلال قوت گرفت

به گزارش شیرگاه خبر ،این عضو شورای اسلامی شورای شهر که در دوره قبل نیز سابقه عضویت در این نهاد را داشت، روز گذشته دستگیر و دادگستری استان مازندران نیز صبح امروز دستگیری این عضو شورا را مورد تایید قرار داد. هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری در حالی روز گذشته دستگیر شد که پیش از این نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر احتمال دستگیری این عضو وجود داشت. با تایید دستگیری این عضو...

به گزارش شیرگاه خبر ،این عضو شورای اسلامی شورای شهر که در دوره قبل نیز سابقه عضویت در این نهاد را داشت، روز گذشته دستگیر و دادگستری استان مازندران نیز صبح امروز دستگیری این عضو شورا را مورد تایید قرار داد.

هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری در حالی روز گذشته دستگیر شد که پیش از این نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر احتمال دستگیری این عضو وجود داشت.

با تایید دستگیری این عضو شورای شهر ساری و استعفای یکی از اعضای علی البدل  احتمال انحلال این شورا که بتازگی با ورود ۲ عضو علی‌البدل به حد نصاب رسیده بود، قوت گرفت.

رییس روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری را به اتهام فساد مالی تایید کرد.

رییس روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران از قول رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، هفتمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

با دستگیری ششمین عضو شورای اسلامی شهر ساری ، اکنون تعداد دستگیری ها و بازداشتی ها بر سر پرونده فساد شهداری و شورای شهر ساری به ۱۲ نفر رسیده است.

پیش از این شهردار ساری که در شهریور سال ۹۸ به این سمت انتخاب شد در ۱۷ آبان ماه امسال بر سر پرونده فساد شهرداری دستگیر شد و در حال حاضر نیز امورات شهر با تفویض اختیار به معاونان شهردار پیگیری می شود.

پرونده فساد شهرداری ساری مربوط به دوره شهردار قبلی است و به صورت رسمی تیر ماه سال ۹۷ از سوی دادگستری مازندران با عنوان ” پرونده اختلاس سه هزار میلیارد ریالی” درباره آن اطلاع رسانی شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .