امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳| ۰۱:۰۱:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بازداشت ۲۳ شکارچی در مازندران

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4748کد مطلب

217تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بازداشت ۲۳ شکارچی در مازندران

بازداشت ۲۳ شکارچی در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،ماموران پرتلاش یگان حفاظت محیط زیست استان در چند روز گذشته با وجود برف و سرمای شدید حین گشت و کنترل در شهر‌های نور، آمل، بابل، ساری، میاندورود و بهشهر ۲۳ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲۲ قبضه سلاح شکاری و لاشه چندین قطعه پرنده دستگیر کردند. ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور (محیط بانی چمستان) حین گشت و کنترل در منطقه کرچی لاویج یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، لاشه چهار قطعه...

به گزارش شیرگاه خبر ،ماموران پرتلاش یگان حفاظت محیط زیست استان در چند روز گذشته با وجود برف و سرمای شدید حین گشت و کنترل در شهر‌های نور، آمل، بابل، ساری، میاندورود و بهشهر ۲۳ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲۲ قبضه سلاح شکاری و لاشه چندین قطعه پرنده دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور (محیط بانی چمستان) حین گشت و کنترل در منطقه کرچی لاویج یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، لاشه چهار قطعه ابیا و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل درمنطقه دابودشت یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح قاچاق و دو قطعه پرنده دستگیر کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی اخبار دریافتی یکی از دوستدارن طبیعت مبنی به بر زنده گیری پرندگان با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازدید و ۴ قطعه کبک و ۳ قطعه قرقاول زنده را کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل (محیط بانان بخش بندپی و بابل کنار) حین گشت و کنترل شبانه از شکارچیان غیرمجاز ۱۲ قبضه سلاح شکاری ولاشه ۱۶ قطعه پرنده (توکا و سهره جنگلی) کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندورود (پناهگاه حیات وحش دشت ناز) حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز، یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت کنترل در تالاب لپوی زاغمرز و تالاب میانکاله سه شکارچی غیرمجاز را به همراه سه قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه ابیا دستگیر کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .