امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۰۱:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » باند تهیه و توزیع هروئین در سوادکوه متلاشی شد

مهر ۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3779کد مطلب

205تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

باند تهیه و توزیع هروئین در سوادکوه متلاشی شد

باند تهیه و توزیع هروئین در سوادکوه متلاشی شد

به گزارش  شیرگاه خبر ،به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت. اوافزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره با ۲ خودروی سواری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند. سرهنگ اکبری گفت: با هماهنگی‌های قضائی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه...

به گزارش  شیرگاه خبر ،به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

اوافزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره با ۲ خودروی سواری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: با هماهنگی‌های قضائی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های آنان در مجموع ۲ کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، افزود:مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان و سودا گران مرگ همچنان ادامه دارد و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .