امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۵:۵۳:۲۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برخورد قاطع با هتاکی مقام باشگاه ورزشی پرسپولیس به مردم مازندران

آبان ۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4184کد مطلب

299تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برخورد قاطع با هتاکی مقام باشگاه ورزشی پرسپولیس به مردم مازندران

برخورد قاطع با هتاکی مقام باشگاه ورزشی پرسپولیس به مردم مازندران

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از سردار مهدی سعادتی با اشاره به اظهارات گستاخانه سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به مردم مومن و انقلابی مازندران گفت: اظهارات وقیحانه این عنصر ورزشی مایه تاسف و غیر قابل تحمل است. نماینده مردم بابل با ستایش اراده و ایمان  مردم مازندران که در مقاطع حساس انقلاب بویژه دفاع مقدس حماسه های شگرف و بیادماندنی خلق کردند افزود: اینگونه اظهارات و ادبیات نادرست درمورد مردم بافرهنگ دیار علویان نشانه عدم بلوغ فکری...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از سردار مهدی سعادتی با اشاره به اظهارات گستاخانه سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به مردم مومن و انقلابی مازندران گفت: اظهارات وقیحانه این عنصر ورزشی مایه تاسف و غیر قابل تحمل است.

نماینده مردم بابل با ستایش اراده و ایمان  مردم مازندران که در مقاطع حساس انقلاب بویژه دفاع مقدس حماسه های شگرف و بیادماندنی خلق کردند افزود: اینگونه اظهارات و ادبیات نادرست درمورد مردم بافرهنگ دیار علویان نشانه عدم بلوغ فکری و فرهنگی خالقان آن است.

سعادتی با اشاره به نارضایتی شدید مردم بویژه جوانان و ورزشکاران فهیم مارندران از اظهارات نسنجیده مقام مسئول باشگاه پرسپولیس، خواستار برخورد شدید قضایی با وی و مرتبطان آن شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ یکپارچگی اقوام و نژادهای گوناگون ملی در شرایط حساس کنونی گفت: بیان اظهاراتی از جنس این مقام ورزشی تامین کننده اهداف شوم دشمنان و برهم زننده نظم و امنیت عمومی است.

سعادتی گفت: وزیر ورزش باید با برخورد قاطع با عاملان هتاکی به مردم مومن مازندران از تداوم اینگونه رفتارهای ناپسند اجتماعی توسط فعالان ورزشی جلوگیری کند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .