امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۷:۳۰:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برخورد “قاطع و ‌عبرت‌آموز” دستگاه قضا با اغتشاشگران در استان مازندران

مهر ۲۳, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9489کد مطلب

172تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برخورد “قاطع و ‌عبرت‌آموز” دستگاه قضا با اغتشاشگران در استان مازندران

برخورد “قاطع و ‌عبرت‌آموز” دستگاه قضا با اغتشاشگران در استان مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری رامسر اظهار داشت: اغتشاشگران و آشوبگران با اقدام قاطع دستگاه قضایی مواجه می شوند و پرونده آن دسته از کسانی که با اقدام خود موجب تخریب اموال عمومی، ‌خصوصی و همچنین ضرب وجرح مردم وا خلال در امنیت شده دراسرع وقت، قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی خواهد شد. رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حوادث اخیر گفت: خوشبختانه شاهد مشکلی در رامسر نبودیم...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری رامسر اظهار داشت: اغتشاشگران و آشوبگران با اقدام قاطع دستگاه قضایی مواجه می شوند و پرونده آن دسته از کسانی که با اقدام خود موجب تخریب اموال عمومی، ‌خصوصی و همچنین ضرب وجرح مردم وا خلال در امنیت شده دراسرع وقت، قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حوادث اخیر گفت: خوشبختانه شاهد مشکلی در رامسر نبودیم اما باید همچنان هوشیار و آگاه بود تا از اجتماعاتی که توأم با توهین و تخریب است، پیشگیری شود.

وی افزود: در مناطقی که شاهد بروز حوادث بودیم دستگاه قضایی با افرادی که عمدی، آگاهانه و با غرض نسبت به تخریب و آتش سوزی اموال مردم و توهین اقدام کردند و سلاح به دست گرفتند یا ماموران و مردم را مضروب کردند، قاطعانه برخورد می‌شود.

اکبری با بیان اینکه اغتشاشگران با اقدام قاطع دستگاه قضائی مواجه می‌شوند، گفت: آن دسته از آشوبگرانی که دستگیر نشدند بدانند، همکاران ما در فراجا، سازمان اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات آنان را شناسایی و به سزای اعمال خواهند رساند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که اندیشه ارتکاب این گونه جرایم را در سر می‌پرورانند

سید جابر نقی زاده موسوی به عنوان رئیس دادگستری رامسر معارفه و از زحمات مرتضی کاردان تقدیر شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .