امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۵:۴۹:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برخی‌ها کارشان سیاه نمایی علیه انقلاب است

اسفند ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5946کد مطلب

239تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برخی‌ها کارشان سیاه نمایی علیه انقلاب است

برخی‌ها کارشان سیاه نمایی علیه انقلاب است

به گزارش شیرگاه خبر ، پایگاه بسیج طلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شیرگاه ،فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه شهرستان پایگاه بسیج طلاب و کانون قرآن سپاه ناحیه شهرستان سوادکوه شمالی در محل حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) افتتاح شد. حجت الاسلام تسخیری در این مراسم با اشاره به آیات قران، گفت: خدا در قرآن می‌فرماید که یاد بیاورید یک زمانی شما...

به گزارش شیرگاه خبر ، پایگاه بسیج طلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شیرگاه ،فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه شهرستان پایگاه بسیج طلاب و کانون قرآن سپاه ناحیه شهرستان سوادکوه شمالی در محل حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) افتتاح شد.

حجت الاسلام تسخیری در این مراسم با اشاره به آیات قران، گفت: خدا در قرآن می‌فرماید که یاد بیاورید یک زمانی شما بسیار کم بودید. ما باید برسی کنیم که چه بودیم و چه وضعیتی داشته ایم مردم اگر به حقیقت گذشته برسند  امروز فریب بعضی از انسان‌هایی که تلاش می‌کنند که سیاه نمایی بکنند را نمی‌خورند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تسخیری در همین رابطه ادامه داد: اوایل انقلاب را ببینید که ما چه داشته ایم دست و بال مارا بستند به ما امکانات نمیدادند ارتش ما در شرایطی ویژه قرار داشت و بعضی درصدد این بودند که ارتش را حذف کنند و نابود کنند، اما امام اجازه نداد. هوشمندی امام ارتش را سرپا نگهداشت. این اوضاع ما و آن همه فشار و گلوله در شرق و غرب که باهم درگیر بودند آتش بس دادند و گفتند از این پس آتش ما روی انقلاب اسلامی ریخته بشود و بیش از ۴۰ کشور بر علیه انقلاب اسلامی تاختند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: هدف دشمنی با انقلاب اسلامی یک موضوع است و بس. دشمنی با مسئولین نیست، دشمنی موشکی نیست موضوع آن‌ها رسما مدل انقلاب اسلامی و موضوع حکومتی است.

حجت الاسلام تسخیری  در همین رابطه  توضیح داد: عده‌ای در اوایل انقلاب گفتند کار انقلاب اسلامی تمام شد رئیس جمهورشان را زدیم نخست وزیر را زدیم شهید بهشتی و قوه قضاییه را زدیم و این کشور دیگر چیزی ندارد. اما محاسبات دشمن بهم ریخت چرا که  در حال حاضر ایران در حوزه‌ علمی و پژوهشی در دنیا رتبه‌ دوم و سوم و در برخی مسائل رتبه اول را دارد. ما امروز موشکی را درست می کنیم که قاره پیمااست. دشمن میداند کشوری که قدرت پرتاب ماهواره در دنیا دارد او میتواند یک قدرت نظامی فوق العاده در دنیا باشد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .