امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۰۴:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان مددجو از خدمات فرهنگی

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5125کد مطلب

254تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان مددجو از خدمات فرهنگی

بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان مددجو از خدمات فرهنگی

به گزارش شیرگاه خبر ،علیرضا عابدی فیروز جایی با اعلام این خبر، آگاه سازی خانوار‌های تحت پوشش و حمایت تحصیلی و فرهنگی را به عنوان یکی از شاخص‌های توانمند سازی برشمرد. رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود: پیگیری امور تحصیلی با همکاری مدارس، مشاوران امداد (حوزه فرهنگی)، در پرداخت کمک شهریه و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، پرداخت تسهیلات وام دانشجویی، تقویت تحصیلی، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، معرفی به موسسات کنکوری با تخفیف و رایگان برای دانش آموزان تحت حمایت...

به گزارش شیرگاه خبر ،علیرضا عابدی فیروز جایی با اعلام این خبر، آگاه سازی خانوار‌های تحت پوشش و حمایت تحصیلی و فرهنگی را به عنوان یکی از شاخص‌های توانمند سازی برشمرد.
رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود: پیگیری امور تحصیلی با همکاری مدارس، مشاوران امداد (حوزه فرهنگی)، در پرداخت کمک شهریه و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، پرداخت تسهیلات وام دانشجویی، تقویت تحصیلی، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، معرفی به موسسات کنکوری با تخفیف و رایگان برای دانش آموزان تحت حمایت (خدمات فرهنگی) از جمله فعالیت‌ها در این بخش محسوب می‌شود.
عابدی فیروز جایی تصریح کرد: با کمک کمیته امداد و خیّران تاکنون، برای ۴۴ آموز نیازمند تحت حمایت شهرستان سوادکوه شمالی گوشی همراه هوشمند به ارزش ۹۰ میلیون تومان تهیه و به پنج دانشجوی زیرپوشش نیز وام دانشجویی به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .