امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۰:۰۱:۳۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بهره مندی ۱۰ روستای مازندران از شبکه ملی اطلاعات

آبان ۱۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4214کد مطلب

256تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بهره مندی ۱۰ روستای مازندران از شبکه ملی اطلاعات

بهره مندی ۱۰ روستای مازندران از شبکه ملی اطلاعات

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی کبیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی دو سایت تلفن همراه در روستا‌های کلا و عیدین از توابع شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با راه اندازی این سایت‌ها ۱۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. او افزود: با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و برخورداری ساکنان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و برقراری عدالت ارتباطی، این روستاها  به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی کبیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی دو سایت تلفن همراه در روستا‌های کلا و عیدین از توابع شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با راه اندازی این سایت‌ها ۱۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
او افزود: با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و برخورداری ساکنان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و برقراری عدالت ارتباطی، این روستاها  به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با پیگیری‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، علاوه بر تامین پوشش صوت مناسب برای ساکنین این مناطق، استفاده از خدمات و سرویس اینترنت سیار برای خانوار با جمعیتی بیش از ۳۵۰ خانوار با جمعیتی بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر مهیا شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .