امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۱۰:۲۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تعداد مراکز نیکوکاری استان مازندران به ۳۰۰ مرکز رسید

دی ۱۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4809کد مطلب

235تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تعداد مراکز نیکوکاری استان مازندران به ۳۰۰ مرکز رسید

تعداد مراکز نیکوکاری استان مازندران به ۳۰۰ مرکز رسید

حجت الاسلام بشیر عالیشاه امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه ای سردار شهید سلیمانی مازندران در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان با تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یاد و خاطره این سردار رشید اسلام را در سالگرد شهادت ایشان گرامی می‌داریم. این سردار بی ادعا به صورت خودجوش در عرصه نبرد با دشمن، حوزه جهادی و امورات خیرخواهانه پیشتاز بودند و باید یاد و سیره این مردان مرد را ارج بنهیم. وی افززود: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه...

حجت الاسلام بشیر عالیشاه امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه ای سردار شهید سلیمانی مازندران در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان با تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یاد و خاطره این سردار رشید اسلام را در سالگرد شهادت ایشان گرامی می‌داریم. این سردار بی ادعا به صورت خودجوش در عرصه نبرد با دشمن، حوزه جهادی و امورات خیرخواهانه پیشتاز بودند و باید یاد و سیره این مردان مرد را ارج بنهیم.

وی افززود: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه ای سردار سلیمانی در دفتر خبرگزاری تسنیم مازندران افتتاح شد که این رسانه ارزشی و اثرگذار نظام بسیار موفق در انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی بوده و در حوزه ترویج فرهنگ نیکوکاری نیز گام های اثرگذاری برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه تعداد مراکز نیکوکاری استان در هفت ماه گذشته به میزان ۱۸۰ مرکز بوده است، تصریح کرد: این میزان مراکز نیکوکاری اکنون به ۳۰۰ مرکز رسیده است و تعدادی از این مراکز تخصصی بوده است.

عالیشاه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی را در استان راه اندازی کردیم، گفت: تاکنون ۳۳ مرکز نیکوکاری فرهنگی در حوزه‌های آموزش و پرورش، رسانه و سایر حوزه‌ها تقویت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه از ظرفیت محلات برای کمک رسانی به کمیته امداد استفاده بهینه شده است، افزود: مراکز نیکوکاری تخصصی نظیر رسانه در احیا فرهنگ احسان و نیکوکاری نقش آفرین شده است.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی به اسامی جهیزیه، دانش آموزی و دانشجویی را در استان ایجاد کردیم، گفت: مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه مسکن نیز ایجاد کردیم و در حوزه مراکز تخصصی نیکوکاری درمانی نیز ورود یافتیم.

عالیشاه با اشاره به اینکه ۸۳ هزار خانوار مازندران زیرپوشش کمیته امداد استان هستند، افزود: هم اکنون هزینه معاش هر خانوار در ماه بالغ بر ۶۵۰ هزار تومان است که باید در حوزه اطلاع رسانی فرهنگ نیکوکاری گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه سرانه صدقه پرداختی در استان ۱۷۰ ریال بوده و با کمک رسانه‌ها باید این سرانه را به ۳ برابر برسانیم، تاکید کرد: از طریق مراکز نیکوکاری در استان قصد داریم میزان کمک رسانی به مردم را سه برابر افزایش دهیم.

عالیشاه با اشاره به اینکه به برکت سردار سلیمانی هزار و ۲۰۰ ساختمان در مسکن مهر برای مددجویان در حال احداث داریم، تاکید کرد: قصد داریم در حوزه تبلت دانش اموزی تا ۲۲ بهمن امسال باید ۴۸۰۰ تبلت دانش آموزی به مددجویان زیرپوشش صورت دهیم.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در کمیته امداد در حال اجرایی شدن است، گفت: ۷۰ درصد اعتبارات اشتغال استان را جذب و برای کمک بیشتر نیازمند مشارکت خیران در این زمینه هستیم.

مدیرکل امداد مازندران، تعداد ایتام زیرپوشش این نهاد در مازندران را دو هزار و ۸۰۰ یتیم اعلام و تصریح کرد: هشت هزار طرح محسنین در استان شناسایی شده است. به نیت سردار سلیمانی، حمایت فرزندان یتیم را برعهده گرفته ایم که قصد داریم شش هزار نفر خیر استان قصد دارند حمایت شش هزار یتیم استان را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/ ۶۸۱/ ع

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .