امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۳۳:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تعریض و ارتقاء جاده بابل _ سیمرغ در دست اجراست

تیر ۲۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3318کد مطلب

249تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تعریض و ارتقاء جاده بابل _ سیمرغ در دست اجراست

تعریض و ارتقاء جاده بابل _ سیمرغ در دست اجراست

به گزارش شیرگاه خبر ،محسن محمد نژاد اظهارداشت: مازندران به دليل شرايط اقليمي و جغرافيايي همواره در فصول مختلف سال علي الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بي شماري را از سرتاسر ميهن عزيزمان پذيرا بوده ، از اين رو محورهاي مواصلاتي اين استان همواره پرحجم و پرتردد مي باشد. وی افزود : از این رو عملیات تعریض و ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی و مهم این استان از جمله محور بابل _سیمرغ ، بابل _ شیرگاه ، زرگر...

به گزارش شیرگاه خبر ،محسن محمد نژاد اظهارداشت: مازندران به دليل شرايط اقليمي و جغرافيايي همواره در فصول مختلف سال علي الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بي شماري را از سرتاسر ميهن عزيزمان پذيرا بوده ، از اين رو محورهاي مواصلاتي اين استان همواره پرحجم و پرتردد مي باشد.

وی افزود : از این رو عملیات تعریض و ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی و مهم این استان از جمله محور بابل _سیمرغ ، بابل _ شیرگاه ، زرگر محله _ اوجاکسر ، خشترود پی ، احمد چاله پی، آمل _چمستان ، شهید صالحی بابل ، قائمشهر_جویبار و ساری _لاریم با جدیت در دستور کار است.

محمد نژاد در ادامه به عملیات تعریض محور بابل _ سیمرغ اشاره و اظهار داشت : محور بابل- سیمرغ بطول ۱۱ کیلومتر به دلیل اتصال شهرهای بابل و سیمرغ و همچنین تراکم بالای روستای های همجوار این محور در همه فصول سال دارای تردد بالا و پر حجم  می باشد.

وی اظهار داشت : از این رو در سنوات گذشته با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال ، تعریض ۱ کیلومتر از این محور بعرض ۵ متر اجرا شد ه است.

محمد نژاد خاطر نشان کرد : عملیات تعریض ۴٫۵ کیلومتر از محور فوق به عرض ۱۰ متر از نوع روسازی بتنی RCC با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اجراست.

معاونت فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت : جهت اجرای عملیات تعریض نهایی محور مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز می باشد.

محمدنژاد در ادامه گفت: با توجه به این که حمل قسمت اعظمی از محصولات کشاورزی استان به مبادی خارج از استان از طریق حمل و نقل جاده ای  انجام می شود ، وجود زیر ساخت های مناسب برای تردد ناوگان حمل و نقلی مناسب تر برای حمل محصولات کشاورزی ضروری است ، لذا محورهای فرعی و روستایی استان نیازمند نگاه ویژه و توجه بیشتر از سوی مسولین امر هستند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.​

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .