امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۰:۳۴:۲۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » توزیع ۴۸۰۰تبلت به نیت سردار سلیمانی بین دانش آموزان/امسال ۳۴۰۰شغل برای مددجویان ایجاد شد

بهمن ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4770کد مطلب

285تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

توزیع ۴۸۰۰تبلت به نیت سردار سلیمانی بین دانش آموزان/امسال ۳۴۰۰شغل برای مددجویان ایجاد شد

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۱دی) در سفر یک روزه به شهرستان فریدونکنار بعد از عطر افشانی گلزار شهدای روستای فرم در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال زایی مددجویان، اظهار کرد: ۷۶ هزار خانوار مازندرانی، شامل ۱۳۰ هزار نفر تحت پوشش امداد هستند و خدمات مختلف اشتغال، تحصیل، مسکن، جهیزیه، درمان و… به این افراد ارائه می شود. مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: سیاست راهبردی امداد توانمندسازی است یکی از حوزه‌های مهم ما بحث اشتغال است که...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۱دی) در سفر یک روزه به شهرستان فریدونکنار بعد از عطر افشانی گلزار شهدای روستای فرم در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال زایی مددجویان، اظهار کرد: ۷۶ هزار خانوار مازندرانی، شامل ۱۳۰ هزار نفر تحت پوشش امداد هستند و خدمات مختلف اشتغال، تحصیل، مسکن، جهیزیه، درمان و… به این افراد ارائه می شود.

8888

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: سیاست راهبردی امداد توانمندسازی است یکی از حوزه‌های مهم ما بحث اشتغال است که در طی سال‌های متمادی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به مددجویان و غیرمددجو تخصیص یافت.

وی افزود: در کمیته امداد به فرزندان و داماد مددجو وام اشتغال را پرداخت می کنیم البته ۳۰ درصد از غیرمددجو پس از استعدادسنجی و نیاز سنجی وام پرداخت می شود بین ۲۰ الی ۸۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

حجت السلام عالیشاه اعلام کرد: در مازندران تاکنون حدود ۴ هزار و ۵۰۰ طرح به ارزش ۱۵۵ میلیارد تومان تا پایان ۹ ماهه سال جاری ایجاد شد. بانک‌های استان همکاری خوبی دارند انتظار این است که تا پایان سال اعتبارات وام کاگشایی را کامل اختصاص بدهند تا الان ۷۰ درصد جذب داشتیم چنانچه تا پایان دی ماه این همکاری جهش داشته باشد خوب است.

وی از ایجاد ۳۴۰۰ شغل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۴۲۰ شغل مربوط به زنان سرپرست خانوار بوده است.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: تاکنون  ۱۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به این افراد پرداخت‌شده است که ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اشتغال زنان بوده است.

وی گفت: در مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن وجود دارد که ۳ هزار نفراز این تعداد فاقد زمین بوده و هزار نفر زمین دارند امسال امیدواریم بتوانیم هزار مسکن در پی تفاهم نامه با سپاه پاسداران احداث کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: امروز احداث مسکن هر متر حدود ۲ میلیون تومان هزینه بر می دارد، ۵۰ متری  حدود ۱۰۰ میلیون تومان و ۶۰ متری ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد که بخشی توسط کمیته امداد و بخشی از هزینه های ساخت خانه مددجویان به همت مجمع خیرین مسکن ساز و محرومیت‌زدایی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه لوله کشی گاز منازل هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان استان با همکاری شرکت گاز مازندران دستور کار قرار دارد، افزود: کمیته امداد استان احداث ۵۰۰سرویس بهداشتی و حمام در منازل مددجویان را با همکاری اداره صمتمتعهد شده است.

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: با همکاری اداره صمت، شن و ماسه جهت احداث سرویس بهداشتی و حمام خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مازندران تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران اضافه کرد: روش غیر حضوری برای اعلام آمادگی کمک توسط خیرین را داریم، رابطین ما برای تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات فعال هستند. مردم خیر و نیک اندیش استان از طریق شماره گیری کد ۸۸۷۷*۰۱۱#  می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی، یادآور شد: در این ایام خیرین به نیت سردار سلیمانی چهار هزار و ۸۰۰ تبلت دانش آموزی با مشارکت ۵۰درصدی کمیته امداد تهیه و به نیازمندان اهدا شود.

 

پایان پیام/۲۸۶

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .