امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۸:۴۰:۴۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جذب ۱۵ میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون در سوادکو‌ه‌شمالی

آذر ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4293کد مطلب

277تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جذب ۱۵ میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون در سوادکو‌ه‌شمالی

جذب ۱۵ میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون در سوادکو‌ه‌شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت شعار بابیان اینکه اعتبار اختصاصی مکانیزاسیون به عنوان فرصتی مناسب، موجب افزایش کشت و کار مکانیزه و تسریع و تسهیل در امر کشاورزی می‌شود گفت: با مشارکت و تعامل جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی و بانک‌های عامل، تاکنون ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون ادوات کشاورزی (جذب ۱۹۵ درصد اعتبار) به متقاضیان پرداخت شده است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه ۴ دستگاه نشاکار، ۸ دستگاه تراکتور و...

 به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت شعار بابیان اینکه اعتبار اختصاصی مکانیزاسیون به عنوان فرصتی مناسب، موجب افزایش کشت و کار مکانیزه و تسریع و تسهیل در امر کشاورزی می‌شود گفت: با مشارکت و تعامل جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی و بانک‌های عامل، تاکنون ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون ادوات کشاورزی (جذب ۱۹۵ درصد اعتبار) به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه ۴ دستگاه نشاکار، ۸ دستگاه تراکتور و یک دستگاه کمباین به ادوات کشاورزی این شهرستان برای افزایش تولید و بهره‌وری به شیوه مکانیزه اضافه شد افزود: افزایش میزان تقاضا برای محصولات کشاورزی، اثر قابل توجهی بر مکانیزه کردن برخی عملیات کشاورزی داشته و موجب ماشینی کردن تولید به کمبود نیروی انسانی می‌شود.
حکمت شعار تصریح کرد: علاوه بر تقاضای فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی، طرح‌هایی که قابلیت در بخش‌های گلخانه‌ای و دام دارند، توسط واحد‌های تخصصی این مدیریت شناسایی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: موعد پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون، تعهد پنج ساله برای جلو‌گیری از فروش ادوات از بهره‌بردار گرفته شده و فعالان عرصه ماشین آلات کشاورزی با بکارگیری ادوات جدید، نقش مهمی در جلوگیری هدررفت محصول، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش محصول دارند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .