امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۱۷:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جزییات دقیق نحوه ترور شهید فخری‌زاده

آذر ۱۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4351کد مطلب

263تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جزییات دقیق نحوه ترور شهید فخری‌زاده

جزییات دقیق نحوه ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری آنا، سردار فدوی،  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح جزییات نحوه ترور شهید فخری‌زاده گفت: ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه حفاظت بود. وی در این باره افزود:  تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبود؛ ۱۳ تیر از تیربار شلیک شد و تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری‌زاده زوم بود و از...

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری آنا، سردار فدوی،  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح جزییات نحوه ترور شهید فخری‌زاده گفت: ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه حفاظت بود.

وی در این باره افزود:  تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبود؛ ۱۳ تیر از تیربار شلیک شد و تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری‌زاده زوم بود و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه  با اشاره به اینکه این تیربار فقط روی چهره شهید فخری‌زاده متمرکز بود اظهار کرد:  همسر شهید با وجود اینکه در فاصله ۲۵ سانتی‌متری شهید بود، تیر نخورده است و فردی از دشمنان در صحنه نبود تا به محافظان شلیک کند.

سردار فدوی ادامه داد: از ۱۳ تیر تیربار، ۴ – ۵ تیر به شهید فخری‌زاده و یک تیر به کمر شهید برخورد کرد و شهید فخری زاده بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله به شهادت می‌رسند.

وی در پایان گفت: در مورد حادثه هواپیمای اوکراینی قول می‌دهیم که حکم مقصران در سقوط هواپیما تا پیش از سالگرد این اتفاق صادر و دیه و بیمه به نرخ بین‌الملل تا قبل از سالگرد شهادت ایرانیان این هواپیما به خانواده‌ها پرداخت شود‌.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .