امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۰۱:۳۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جشنواره فانوس در مازندران برگزار می‌شود‌

شهریور ۳, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8569کد مطلب

282تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جشنواره فانوس در مازندران برگزار می‌شود‌

جشنواره فانوس در مازندران برگزار می‌شود‌

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار عبدالله ملکی گفت: هدف از برگزاری آن را به استخدام درآوردن هنر جهت ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است. وی افزود: انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس از دریچه و ابزار هنر در قالب‌های هنری فیلم، نقاشی، مستند، شعر و… در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اهداف است. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و آزاد برگزار می‌شود، یادآور شد:...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار عبدالله ملکی گفت: هدف از برگزاری آن را به استخدام درآوردن هنر جهت ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است.

وی افزود: انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس از دریچه و ابزار هنر در قالب‌های هنری فیلم، نقاشی، مستند، شعر و… در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اهداف است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و آزاد برگزار می‌شود، یادآور شد: بخش اصلی جشنواره ویژه آثار هنری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که در سال ۱۳۹۹ تولید شده است.

ملکی با اشاره به اینکه بخش آزاد، تولیدات نمایشی، تجسمی، تلویزیونی و سینمایی و موسیقی و سرود را شامل می‌شود از تشکیل دبیرخانه استانی و سایت این جشنواره در اواخر فروردین خبر داد و خاطرنشان کرد: فراخوان جشنواره اول خرداد در قالب تیزر و پوستر در فضای مجازی، صدا و سیما و سطح ادارات و دستگاههای اجرایی منتشر شد.

وی با عنوان اینکه در فراخوان اولیه مهلت ارسال آثار تا بیستم مرداد تعیین و با توجه به استقبال هنرمندان استان تا پایان این ماه تمدید شد، ادامه داد: همچنین کار بررسی آثار از اول شهریور آغاز و پس از آن داوری انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره کشوری فانوس سال ۹۶ به میزبانی این اداره‌کل در ساری برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره سپاه کربلا، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج هنرمندان مشارکت داشتند و اختتامیه این دوره به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 سردار ملکی گفت: داوطلبان شرکت در جشنواره تا پایان امروز ۳۱ مرداد نسبت به ثبت نام و بارگذاری در سامانه به آدرس الکترونیکی https://mazandaranhdm.ir اقدام و آثار با حجم بالا را به آدرس: ساری، بلوار دفاع مقدس (کمربندی شرقی)، روبروی بیمارستان شفا، مدیریت هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: نفرات اول هر بخش برای شرکت در پنجمین دوره جشنواره فانوس معرفی می‌شوند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .