امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۳:۴۳:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جشن تولد شهدای متولد فصل بهار شهرستان سوادکوه شمالی

خرداد ۲۶, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9402کد مطلب

680تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جشن تولد شهدای متولد فصل بهار شهرستان سوادکوه شمالی

جشن تولد شهدای متولد فصل بهار شهرستان سوادکوه شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم جشن تولد ۴۴ شهید والامقام متولد فصل بهار سوادکوه شمالی به همت ناحیه مقاومت بسیج ، بنیاد شهید ،  کمیته خادمین شهداء ، پایگاه مقاومت بسیج شهید اسد آبادی ،شورا اسلامی و دهیاری روستای بورخیل با حضور خانواده معظم شهدا ،مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور سوادکوه شمالی  در گلزار شهدای روستای بورخیل برگزار شد.   مسئول کمیته خادمین شهداء سوادکوه شمالی  در این مراسم گفت: شهدا با اهدای جان خود در راه حفاظت از اسلام،...

 به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم جشن تولد ۴۴ شهید والامقام متولد فصل بهار سوادکوه شمالی به همت ناحیه مقاومت بسیج ، بنیاد شهید ،  کمیته خادمین شهداء ، پایگاه مقاومت بسیج شهید اسد آبادی ،شورا اسلامی و دهیاری روستای بورخیل با حضور خانواده معظم شهدا ،مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور سوادکوه شمالی  در گلزار شهدای روستای بورخیل برگزار شد.

 

مسئول کمیته خادمین شهداء سوادکوه شمالی  در این مراسم گفت: شهدا با اهدای جان خود در راه حفاظت از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند.

علیرضا آرائی نژاد افزود: امروز جوانان و افراد مختلف جامعه باید با ادامه راه شهدا و ایستادگی در برابر دشمنان زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کنند.

او اضافه کرد: دفاع از ارزش‌ها و نخبگی معنوی ویژگی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود که در گفتار و رفتار آن عزیران به خوبی مشاهد می‌شد.

مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی  بیان کرد: شهدا تربیت یافته مکتب عاشورا و آموزه‌های دینی و قرآنی بودند و امروز هم برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب باید این مهم در تربیت نسل جوان در دستور کار افراد مختلف جامعه قرار گیرد.

او ولایت‌پذیری و اخلاص را از ویژگی‌های مهم شهدا عنوان کرد و گفت: شجاعت، حرکت در مسیر حق و ارتباط با ائمه اطهار (ع) از دیگر خصوصیات و نیز درس‌های شهدا به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه است.

وی خاطر نشان کرد :جشن تولد شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تکریم خانواده  آنان به صورت فصلی در گلزار های شهدا شهرستان سوادکوه شمالی  برگزار می شود  

برچسب ها :

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .