امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۲۵:۵۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان سوادکوه شمالی

خرداد ۲۰, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9344کد مطلب

269تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با استقبال مردم و مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی  وارد این شهرستان شد.   علی نجفی (مدیر کانون خدمت رضوی سوادکوه شمالی  ) گفت: کاروان خادمان امام رضا(ع) با عنوان “کاروان زیر سایه خورشید” به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با حضور در شهرستان سوادکوه شمالی این شهرستان را به عطر حرم مطهر رضوی معطر...

به گزارش شیرگاه خبر ،همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با استقبال مردم و مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی  وارد این شهرستان شد.

 

علی نجفی (مدیر کانون خدمت رضوی سوادکوه شمالی  ) گفت: کاروان خادمان امام رضا(ع) با عنوان “کاروان زیر سایه خورشید” به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با حضور در شهرستان سوادکوه شمالی این شهرستان را به عطر حرم مطهر رضوی معطر کردند  خادمان امام رضا (ع)  پس از ورودبه شهرستان در اولین برنامه خود گلزار شهدای گمنام شیرگاه  را زیارت و غبارروبی کردند.

علی نجفی افزود: خادمان امام رضا(ع) در ادامه سفر  در شهرستان سوادکوه شمالی در آستانه امامزاده بوبر کیا سلطان روستای بورخانی ، روستای ایوک ،روستای بورخیل ، مسجد جامع شیرگاه  با مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی دیدار کردند و با مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) و آن امام رئوف،  و توزیع هدایای متبرک امام رضا (ع) صفای معنوی خاصی را به این شهرستان بخشیدند.

وی افزود:  با حضور در منزل شهیدان رسولی و گلزاده  ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا تجلیل کردند.

هر ساله کاروان زیر سایه خورشید با هدف معرفی فرهنگ ناب رضوی و نشر معارف اهل بیت (ع) در سراسر کشور حضور پیدا می کنند.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .