امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۳:۰۳:۱۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » خطر عادی‌شدن کرونا/ تجلیل از حافظان سلامت در سوادکوه

مهر ۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3761کد مطلب

277تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

خطر عادی‌شدن کرونا/ تجلیل از حافظان سلامت در سوادکوه

خطر عادی‌شدن کرونا/ تجلیل از حافظان سلامت در سوادکوه

به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم تجلیل از حافظان سلامت و برترین‌های کنکور شهرستان سوادکوه با حضور مدیران ادارات و نهاد‌ها، مدافعان سلامت و دارندگان رتبه‌های برتر شهرستان سوادکوه برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان است، گفت: سوادکوه در عرصه مجاهدت در دوران دفاع مقدس، مجاهدت برابر مقابله با کرونا و مجاهدت در علم از سرآمدگان است. سید‌موسی حسین‌نژاد با تجلیل از مجاهدان سلامت خاطر نشان کرد: قدردان زحمات مدافعان سلامت هستیم...

به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم تجلیل از حافظان سلامت و برترین‌های کنکور شهرستان سوادکوه با حضور مدیران ادارات و نهاد‌ها، مدافعان سلامت و دارندگان رتبه‌های برتر شهرستان سوادکوه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان است، گفت: سوادکوه در عرصه مجاهدت در دوران دفاع مقدس، مجاهدت برابر مقابله با کرونا و مجاهدت در علم از سرآمدگان است.

سید‌موسی حسین‌نژاد با تجلیل از مجاهدان سلامت خاطر نشان کرد: قدردان زحمات مدافعان سلامت هستیم و مانند دفاع مقدس که با کمبود امکانات و ‌وضعیت نامناسب اقتصادی روبرو بودند، مدافعان سلامت هم با غیرت‌مندی تلاش کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه سفرهای غیر‌ضروری به افزایش کرونا دامن زد و فعالیت صادقانه و جدیت مدافعان سلامت قابل تقدیر است از عین‌الله طالبی سرپرست فرمانداری که جلسه با مدیر کل استانی را به تعویق انداخت تا در جلسه حاضر باشند، تشکر کرد، گفت: در روز پزشک لوح سپاس به حافظان سلامت داده شد و این جلسه هم پیوست آن است.

*خطر عادی‌شدن کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت سرپرست فرماندار سوادکوه تقدیر کرد و با بیان اینکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در مشاوره و در عمل در شرایط بحرانی کرونا همراهی و کمک دلگرم‌کننده داشتند، گفت: دفاع مقدس تلنگری برای ما است که یاد و خاطره شهدا هیچ‌گاه فراموش نشود.

نصر‌الله رشیدی با تقدیر از حافظان سلامت که مظلومانه و غریبانه در حوزه سلامت تلاش می‌کنند و مانند جنگ در کنار هم قرار داریم، افزود: بیماران از عنوان کرونا هم ترس دارند ولی همکاران ما در معرض خطر فعالیت می‌کنند و برای زنده‌ماندن اشرف مخلوقات تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید یک‌دست و واحد عمل کرد و درد‌دل‌های ما زیاد است ولی خدا را شاکریم که حامیان در کنارمان هستند، خاطر نشان کرد: کنار‌آمدن جامعه با فوت ۲۰۰ نفر و ابتلای هزاران نفر کرونا، عادی شد که این موضوع، خطرناک است و وحدت مقابله با کرونا در شهرستان سوادکوه داشتیم و برخی دستورالعمل‌ها کشوری است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .