امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۲:۴۹:۵۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دستگیری فروشنده جعلی کالا در سایت‌های نیازمندی

فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7450کد مطلب

334تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دستگیری فروشنده جعلی کالا در سایت‌های نیازمندی

دستگیری فروشنده جعلی کالا در سایت‌های نیازمندی

به گزارش شیرگاه خبر ،رییس پلیس فتا استان مازندران گفت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایى و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود مبنى بر کلاهبردارى از طریق سایت دیوار با آگهی جعلی فروش کالا و وسایل مورد نیاز خانگی به پلیس فتا مراجعه کردند. سرهنگ سامع خورشاد با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، از افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه و دریافت مبلغ واریزی ارزانتر از بازار در سایت دیوار کلاهبرداری شده است، افزود:...

به گزارش شیرگاه خبر ،رییس پلیس فتا استان مازندران گفت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایى و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود مبنى بر کلاهبردارى از طریق سایت دیوار با آگهی جعلی فروش کالا و وسایل مورد نیاز خانگی به پلیس فتا مراجعه کردند.
سرهنگ سامع خورشاد با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، از افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه و دریافت مبلغ واریزی ارزانتر از بازار در سایت دیوار کلاهبرداری شده است، افزود: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهمان این پروند‌ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

او گفت: عامل کلاهبردار که مردی بیست وهفت ساله بود به کلاهبرداری از حساب ۳۷ نفر از هموطنان سراسر کشور به مبلغ پانزده میلیارد ریال اعتراف کرد.

رییس پلیس فتا استان مازندران از هموطنان خواست: تا قبل از رویت و کسب اطمینان از اصالت کالا از پرداخت هر گونه مبالغ تحت عنوان بیعانه به فروشندگان خودداری کنند و به ماهیت فریبنده سایر آگهی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها منتشر می‌شود توجه نکنند.

سرهنگ خورشاد خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۱۱۲۱۸۲۴۷۱۵ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .