امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۳۱:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دستگیری محتکر مرغ در مازندران

فروردین ۱۱, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7338کد مطلب

320تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دستگیری محتکر مرغ در مازندران

دستگیری محتکر مرغ در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، احتکار و گرانفروشی متصدی یکی از واحد‌های صنفی عرضه مواد پروتئینی در شهرستان ساری با خبر شدند. او افزود: ماموران  پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررس‌های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، احتکار و گرانفروشی متصدی یکی از واحد‌های صنفی عرضه مواد پروتئینی در شهرستان ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران  پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررس‌های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو مرغ به ارزشی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در بازرسی از واحد صنفی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

سرهنگ محمدی با بیان این که هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا، احتکار و توزیع کالا‌ها خارج از الزامات قانونی، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .