امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۰:۰۲:۰۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دشمن به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران است

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5190کد مطلب

247تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دشمن به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران است

به گزارش شیرگاه خبر ،همزمان با  دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته نکوداشت مقام مادر آئین دیدار با خانواده های شهدای ۸سال دفاع مقدس و تجلیل از مادران شهیدان رونقی و بهمنی با حضور مسئولین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران  تازه شهر سپاه سلماس در فضای باز برگزار شد. حجت الاسلام اسماعیل نجفی مربی صالحین حوزه در این مراسم، گفت: مادران شهدا پرچمدار معرفت و بصیرت امت اسلامی هستند و از ابتدای انقلاب امام خویش را...

به گزارش شیرگاه خبر ،همزمان با  دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته نکوداشت مقام مادر آئین دیدار با خانواده های شهدای ۸سال دفاع مقدس و تجلیل از مادران شهیدان رونقی و بهمنی با حضور مسئولین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران  تازه شهر سپاه سلماس در فضای باز برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل نجفی مربی صالحین حوزه در این مراسم، گفت: مادران شهدا پرچمدار معرفت و بصیرت امت اسلامی هستند و از ابتدای انقلاب امام خویش را شناختند و لبیک گویان به صحنه آمدند و فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و این بصیرت امروز نیز همچنان جاری و ساری است.

وی تصریح کرد: دشمن در این چهل سال گذشته با همه امکانات و تجهیزات تمام سعی خود را در برهم زدن زنجیره مقاومت به کار بست اما امروز جبهه مقاومت مقتدر، مرهون معرفت و بصیرت امت اسلامی و خون مطهر شهداست.

نجفی در ادامه خاطر نشان کرد: امنیت پایدار ما درکشور مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان بوده و ما باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی که در این سرما و درگرمای تابستان از مرزهای میهن پاسداری می‌‌کنند ارج نهیم .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .