امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۳۸:۴۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دوستی خاله خرسه و تهدید به قتل

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5320کد مطلب

265تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دوستی خاله خرسه و تهدید به قتل

به گزارش شیرگاه خبر ،مردی با مراجعه به پلیس فتا برای رهایی از پیغام‌های تهدیدآمیز فردی که در فضای مجازی او و فرزندش را به قتل با سلاح گرم تهدید می کرد درخواست کمک کرد. او افزود: با بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهم از دوستان خانوادگی شاکی است که در اینستاگرام با اکانت های مختلف اقدام به تهدید به‌قتل او و خانواده اش بصورت لایو با سلاح گرم می‌کرد. سرهنگ خورشاد با بیان اینکه این مجرم سایبری با اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس فتا...

به گزارش شیرگاه خبر ،مردی با مراجعه به پلیس فتا برای رهایی از پیغام‌های تهدیدآمیز فردی که در فضای مجازی او و فرزندش را به قتل با سلاح گرم تهدید می کرد درخواست کمک کرد.

او افزود: با بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهم از دوستان خانوادگی شاکی است که در اینستاگرام با اکانت های مختلف اقدام به تهدید به‌قتل او و خانواده اش بصورت لایو با سلاح گرم می‌کرد.

سرهنگ خورشاد با بیان اینکه این مجرم سایبری با اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس فتا استان دستگیر شد،  افزود: متهم در تحقیقات مقدماتی با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و مواجه شدن با مدارک انکارناپذیر  لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران از کاربران خواست به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد  و ذخیره این تصاویر برروی سیستم‌های رایانه‌ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .