امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۳۲:۵۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دکتر سیدعلی ادیانی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی

خرداد ۳, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1242کد مطلب

446تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دکتر سیدعلی ادیانی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی

دکتر سیدعلی ادیانی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر دکتر سیدعلی ادیانی، نماینده مردم شریف جویبار . سیمرغ. قائمشهر . سوادکوه شمالی سوادکوه، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی و در جمع نمازگزاران به تشریح دستاوردها و برنامه های  انجام شده در سوادکوه  شمالی پرداختند دکتر ادیانی در بخش اول سخنان خود در نمازجمعه شهرستان سوادکوه شمالی بیان داشت: از سنتهای رایج در جوامع بشری از زمان خلقت انسان، تقابل حق و باطل بوده است. از مصادیق تقابل حق و باطل...

به گزارش شیرگاه خبر دکتر سیدعلی ادیانی، نماینده مردم شریف جویبار . سیمرغ. قائمشهر . سوادکوه شمالی سوادکوه، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی و در جمع نمازگزاران به تشریح دستاوردها و برنامه های  انجام شده در سوادکوه  شمالی پرداختند

دکتر ادیانی در بخش اول سخنان خود در نمازجمعه شهرستان سوادکوه شمالی بیان داشت:

از سنتهای رایج در جوامع بشری از زمان خلقت انسان، تقابل حق و باطل بوده است.

از مصادیق تقابل حق و باطل در عصرما انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی است که نمونه آن فتح خرمشهر است.

در زمانی که دشمن در اوج قدرت قرار داشت و آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی و اعراب مرتجع منطقه با تمام توان نظامی و مالی در حمایت از صدام و رژیم بعث عراق در مقابل ایران اسلامی تنهای آن زمان قرار گرفته بودند فتح خرمشهر ها اتفاق افتاد، حال امروز که دشمن در ضعیف ترین وضعیت خود و کشور عزیزمان در اوج اقتدار خود قرار دارد این #هیاهوی_پوچ و جنگ روانی دشمن در القاء وقوع جنگ تنها در جهت تزلزل اراده هاست. دشمن نه جرات و نه توان حمله به کشور عزیزمان را ندارد.

 دکتر ادیانی در بخش دوم سخنان خود در نماز جمعه شهرستان سوادکوه شمالی در بیان کارنامه مجلس خود اشاره داشت :

کارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس با دو شاخص “قانون گذاری” و “نظارت بر حسن اجرای قانون” ارزیابی می گردد.

در بخش قانونگذاری، کارنامه بنده بنابر سند رسمی مشروح مذاکرات مجلس، ۳۶۵ مورد اظهار نظر تا این لحظه در صحن علنی مجلس دهم است که در بعد از انقلاب اسلامی در بین نمایندگان مازندران بی سابقه است.

در کارنامه بخش نظارت اینجانب میتوان به “سوال از رئیس جمهور”، طراح تحقیق و تفحص از “صندوق ذخیره فرهنگیان”، “سازمان محیط زیست کشور”، “سازمان خصوصی سازی” و بسیاری از موارد سوال و تذکر از وزرا اشاره کرد.

 دکتر ادیانی در بخش سوم سخنان خود در نماز جمعه شهرستان سوادکوه شمالی در بیان بخشی از پیگیریهای انجام شده در شهرستان اینگونه بیان داشت :

با پیگیری بنده و اخذ اعتبار، پروژه گازرسانی به روستاهای لفور به اتمام رسید.

با پیگیری اینجانب انتقال آب سد لفور به روستاهای لفور و شیرگاه پس از ۴ سال تعطیلی آغاز گردید که در حال انجام است

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض، ۸۰ میلیون تومان حواله قیر ، ۲ میلیارد تومان وام کم درصد و اختصاص ماشین آلات به شهرداری شیرگاه پیرو جلسه مورخ ۹۷/۱۲/۱۳ بنده با دکتر جمالی نژاد معاون محترم وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور.

با پیشنهاد بنده به عنوان عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ برای اولین بار مطالعه و اجرای تاسیسات فاضلاب شهرهای پل سفید، زیراب، شیرگاه و کیاکلا و همینطور اجرای سد کسلیان در ردیف بودجه قرار گرفت.

پیگیری جهت ادامه عملیات اجرایی پل شهرک سپاه بعد از تعطیلی ۴ ساله این پروژه و …

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .