امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۱۲:۵۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دیدار فرمانده سپاه کربلا با امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی

آذر ۱۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4312کد مطلب

207تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دیدار فرمانده سپاه کربلا با امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار سیاوش مسلمی در دیدار با امام جمعه سوادکوه شمالی به طرح‌های اجرایی سپاه در بخش‌های سلامت و معیشت اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد و  به جد پیگیر آن هستیم، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ که پایگاه مقاومت به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده تا جلوی انتقال زنجیره کرونا گرفته شود. به گفته فرمانده سپاه کربلا، رصد و پایش و کنترل بیماران کرونایی از اهداف طرح شهید سلیمانی...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار سیاوش مسلمی در دیدار با امام جمعه سوادکوه شمالی به طرح‌های اجرایی سپاه در بخش‌های سلامت و معیشت اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد و  به جد پیگیر آن هستیم، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ که پایگاه مقاومت به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده تا جلوی انتقال زنجیره کرونا گرفته شود.

به گفته فرمانده سپاه کربلا، رصد و پایش و کنترل بیماران کرونایی از اهداف طرح شهید سلیمانی است که با همکاری مراکز بهداشت و درمان و علوم پزشکی  توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال جرا است.

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود، به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار هم اشاره کرد و افزود: طبق دستورات رهبر معظم انقلاب در بخش بازار، یکی از ماموریت‌هایی که به سپاه واگذار شود برخورد با اخلالگران در بازار و نظارت در بخش توزیع مواد غذایی است.

فرمانده سپاه کربلا به کشفیات احتکاری در مازندران هم اشاره وخاطرنشان کرد: برخورد با کسانی که در روند شبکه‌های توزیع مواد غذایی و نیز کالا‌های اساسی اخلال ایجاد می کند، در دستور کار قرار گرفته است.

مسلمی در ادامه با تصریح براینکه مسئولان باید پای کار باشند، اضافه کرد: گرانفروشی وکمبود برخی کالا‌ها به دلیل عدم برنامه ریزی درست مسئولان است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه سپاه در حوزه‌های مختلف تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته است، گفت:مردم سرمایه نظام هستند و  اگر مردم در صحنه نباشد، در خیلی از حوزه‌ها دچار مشکل خواهیم شد.

مسلمی به تلاش‌های دشمن در فاصله اندازی بین نظام و مردم اشاره کرد و افزود: دشمن روز به روز در حال تلاش برای ناامیدی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است و ما باید برای امیدآفرینی و اعتماد افزایی در جامعه تلاش کرده  و مشکلات را کم کنیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .