امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۷:۰۱:۱۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » راهیابی ۱۷مازندرانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

مهر ۲۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3962کد مطلب

252تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

راهیابی ۱۷مازندرانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

راهیابی ۱۷مازندرانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل اوقاف و امور خیریّه مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ابتدا منطقه‌ای و در مرحله استانی ویژه هزار و ۵۷۷فعال قرآنی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و ۱۷قاری برتر به مرحله کشوری راه یافتند. حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به ایجاد ۵وقف قرآنی جدید...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل اوقاف و امور خیریّه مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ابتدا منطقه‌ای و در مرحله استانی ویژه هزار و ۵۷۷فعال قرآنی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و ۱۷قاری برتر به مرحله کشوری راه یافتند.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به ایجاد ۵وقف قرآنی جدید در مازندران افزود:هزار و ۳۶۱ امامزاده در استان وجود داشته و احیای ۱۰رقبه هم در دست اقدام قرار دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریّه مازندران به وجود بیش از ۱۴هزار موقوفه در استان اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۰۰هزار بسته کمک مومنانه میان خانوار‌های کم درآمد و بی سرپرست مازندران توزیع شده و همچنین خرید تجهیزات بیمارستانی از جمله تجهیزات حفاظتی و محافظتی شامل ماسک و دستگاه‌های اکسیژن ساز و سی تی اسکن مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل هم به عنوان بخش دیگری از کمک‌های اوقاف در این ایام بوده است.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری از خرید دستگاه تنفسی برای بیمارستان روحانی بابل از محل موقوفات بابل و نیز تولید روزانه ۵تا۱۲ هزار ماسک در ۱۲ امامزاده استان به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در این ایام خبر داد و افزود: امسال حدود ۵میلیاردریال تجهیزات مورد نیاز تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم، تهیه و میان آنها توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریّه مازندران، اجرای طرح جامع در ۷۰ امامزاده استان را از برنامه‌های عمرانی این بخش برای امسال اعلام و تصریح کرد: تاکنون ۳۳۵رقبه سنددار شده و ۲۷۰موقوفه نیز سند کاداستر دریافت کرده اند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .