امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۳۰:۳۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » راه اندازی سایت جامع شهدای فرهنگی و دانش آموزی در مازندران

اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

6783کد مطلب

238تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

راه اندازی سایت جامع شهدای فرهنگی و دانش آموزی در مازندران

راه اندازی سایت جامع شهدای فرهنگی و دانش آموزی در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در ساری گفت: طرح ملی لاله‌های روشن جریانی مستمر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال تحصیلی است. علیرضا سعدی‌پور با بیان اینکه مازندران مبتکر اجرای طرح لاله‌های روشن در کشور بود، افزود: طرح “۲۰۰۰ شهید، ۲۰۰۰ یادواره در ۲۰۰۰ مدرسه پارسال در استان اجرا شد. او گفت: اجرای طرح ملی” ۴۰هزار شهید ۴۰هزار یادواره در ۴۰هزار مدرسه” را با عنوان...

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در ساری گفت: طرح ملی لاله‌های روشن جریانی مستمر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال تحصیلی است.
علیرضا سعدی‌پور با بیان اینکه مازندران مبتکر اجرای طرح لاله‌های روشن در کشور بود، افزود: طرح “۲۰۰۰ شهید، ۲۰۰۰ یادواره در ۲۰۰۰ مدرسه پارسال در استان اجرا شد.
او گفت: اجرای طرح ملی” ۴۰هزار شهید ۴۰هزار یادواره در ۴۰هزار مدرسه” را با عنوان لاله‌های روشن به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد دادیم که مورد موافقت قرار گرفت و امسال دومین طرح ملی لاله‌های روشن در سطح کشور برگزار شد.
سعدی‌پور با بیان اینکه دبیرخانه دائمی این جشنواره در مازندران مستقر است، افزود: لاله‌های روشن به عنوان طرحی معنوی در نظر دارد با ایجاد وحدت رویه و ایجاد برنامه‌های متنوع، فصلی جدید را با رویکردی عالمانه در فرهنگ ایثار و شهادت رقم بزند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تشکیل ستاد مرکزی در سطح وزارت، اطلاع رسانی در فضای مجازی، راه‌اندازی کانال کشوری لاله‌های روشن در شبکه شاد با بیش از ۴۰ هزار عضو، طراحی و اجرای یادمان لاله‌های روشن در محوطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه است.
او افزود: سایت جامع شهدای فرهنگی و دانش آموز که شامل اطلاعات کامل زندگی‌نامه، وصیت‌نامه است سال تحصیلی آینده در استان راه اندازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به برررسی بیش از ۳۰هزار کلیپ بارگذاری شده امسال در کانال کشوری لاله‌های روشن اشاره کرد و گفت: در این طرح امسال ۳۰۰ مدرسه و ۳۰۰دانش آموز برتر و ۱۰استان فعال در این طرح قدردانی شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .