امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۳:۵۱:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » راه اندازی ۲۱ قرارگاه اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران

آذر ۲۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4485کد مطلب

243تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

راه اندازی ۲۱ قرارگاه اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران

راه اندازی ۲۱ قرارگاه اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،۵۶مین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور سخنگوی وزارت بهداشت دمان و آموزش پزشکی امروز در استانداری مازندران برگزار شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست امروز با اشاره به اینکه مبتلایان کرونا در مازندران چند هفته اخیر افزایش ملایمی داشته و هم اکنون ۵ شهر استان وضعیت قرمز دارند نظارت بر انجام طرح‌های گذشته و اجرای موثر طرح شهید سلیمانی را موجب تقویت اقدامات پیشین اعلام کرد. دکتر موسوی از راه...

به گزارش شیرگاه خبر ،۵۶مین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور سخنگوی وزارت بهداشت دمان و آموزش پزشکی امروز در استانداری مازندران برگزار شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست امروز با اشاره به اینکه مبتلایان کرونا در مازندران چند هفته اخیر افزایش ملایمی داشته و هم اکنون ۵ شهر استان وضعیت قرمز دارند نظارت بر انجام طرح‌های گذشته و اجرای موثر طرح شهید سلیمانی را موجب تقویت اقدامات پیشین اعلام کرد.
دکتر موسوی از راه اندازی ۲۱ قرارگاه اجرای طرح سهید سلیمانی در استان خبر داد و گفت: ۹۱۰۰ بیمار در منزل و ۲۲۷ تیم مراقبت در طرح رهگیری فعال شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشخص نبودن منابع تخصیص یافته طرح و نحوه پشتیبانی طرح و عدم تخصیص منابع، نبود تفاهم نامه مشخص با جمعیت هلال احمر، مشخص نبودن نقش بخشداری‌ها و دهیاری، بیمه نبودن تیم‌های سلامت اجرایی و باور ناشایست اجتماعی کرونایی بودن ناشی از حضور تیم‌ها در منازل را از مهم‌ترین موانع موجود اجرای این طرح برشمرد و ابراز امیدواری کرد به زودی در سطح ملی برای آن‌ها نیز چاره اندیشی شود.

بازدید از برخی پایگاه‌های بهداشت و درمان استان در شهرستان نکا و ساری از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر دکتر لاری به مازندران است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .