امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۴۶:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » رشد ۱۵ درصدی ولادت امسال در شهرستان سوادکوه‌شمالی

دی ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4652کد مطلب

214تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رشد ۱۵ درصدی ولادت امسال در شهرستان سوادکوه‌شمالی

رشد ۱۵ درصدی ولادت امسال در شهرستان سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،مریم خاوری‌نژاد  آمار ۹ ماه امسال ثبت احوال در شهرستان اشاره و اظهار کرد: در ۹ ماه اول امسال شاهد افزایش ۳۴ درصدی واقعه ازدواج نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان سوادکوه‌شمالی بودیم. وی افزود: در ۹ ماه امسال تعداد ۱۵۱ واقعه ولادت که شامل ۷۸ واقعه تولد پسر و ۷۳ واقعه تولد دختر در این شهرستان ثبت شده استو خاوری‌نژاد از ثبت ۱۲۹ واقعه وفات در ۹ ماه اول امسال در شهرستان سوادکوه‌شمالی...

به گزارش شیرگاه خبر ،مریم خاوری‌نژاد  آمار ۹ ماه امسال ثبت احوال در شهرستان اشاره و اظهار کرد: در ۹ ماه اول امسال شاهد افزایش ۳۴ درصدی واقعه ازدواج نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان سوادکوه‌شمالی بودیم.

وی افزود: در ۹ ماه امسال تعداد ۱۵۱ واقعه ولادت که شامل ۷۸ واقعه تولد پسر و ۷۳ واقعه تولد دختر در این شهرستان ثبت شده استو

خاوری‌نژاد از ثبت ۱۲۹ واقعه وفات در ۹ ماه اول امسال در شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و درباره فراوانی نام در این مدت، خاطر نشان کرد: آریو، امیرعباس، آرتین، حسین، محمدجواد برای پسران و نورا، آوا، روشنا، طهورا، ماتینا هم به عنوان اسامی منتخب نام دختران از سوی والدین بود.

وی از رشد ۱۵ درصدی ولادت در ۹ ماهه امسال در  شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و اظهار کرد: ولادت روستایی ۲۲درصد نسبت به شهری افزایش داشت و ۸۳ واقعه ولادت در روستا و ۶۸ واقعه در شهر بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .