امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۰۹:۱۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » رفتار نامناسب با سرباز بابلی تایید شد

آذر ۲۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4490کد مطلب

258تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رفتار نامناسب با سرباز بابلی تایید شد

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبر گزاری مهر ،امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور  در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع رفتار نامناسب با یکی از سربازان وظیفه در شهر بابل گفت: ستاد کل نیروهای مسلح براساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به حد پیگیر شده است. وی افزود: تا دقایقی قبل و تا ساعت ۲۱ امشب بررسی‌ها ادامه داشت و با مشخص شدن ابعاد جدیدی از این موضوع برای...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبر گزاری مهر ،امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور  در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع رفتار نامناسب با یکی از سربازان وظیفه در شهر بابل گفت: ستاد کل نیروهای مسلح براساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به حد پیگیر شده است.

وی افزود: تا دقایقی قبل و تا ساعت ۲۱ امشب بررسی‌ها ادامه داشت و با مشخص شدن ابعاد جدیدی از این موضوع برای حفظ و صیانت از حقوق این سرباز شبانه دستوراتی صادر شد.

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سایر اقدامات انجام گرفته در این پرونده گفت: به زودی عموم هموطنان و رسانه‌ها در جریان کامل این پرونده قرار خواهند گرفت.

به گزارش مهر از صبح امروز اخباری مربوط به بد رفتاری با یکی از سربازان وظیفه در یکی از دستگاه‌ها در شهر بابل در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

این اخبار حکایت از آن داشت که فردی با اعمال قدرت خود رفتار نامناسبی با یکی از سربازان وظیفه داشته است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .