امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۰:۲۹:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » رونق نوغانداری در سوادکوه شمالی با آموزش های ترویجی

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7551کد مطلب

352تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رونق نوغانداری در سوادکوه شمالی با آموزش های ترویجی

رونق نوغانداری در سوادکوه شمالی با آموزش های ترویجی

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ساله با آغاز فصل بهار و رویش دوباره طبیعت، نوغانداران شهرستان سوادکوه‌شمالی در انتظار رویش مجدد درختان توت و آغاز پرورش کرم ابریشم هستند و اقدامات لازم برای پرورش از جمله تجهیز و آماده کردن جایگاه های پرورش را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: آموزش های ترویجی نوغانداری ارائه شده توسط کارشناسان این شهرستان طی چند سال اخیر موجب رونق هر ساله نوغانداری این شهرستان شده و امسال نیز...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ساله با آغاز فصل بهار و رویش دوباره طبیعت، نوغانداران شهرستان سوادکوه‌شمالی در انتظار رویش مجدد درختان توت و آغاز پرورش کرم ابریشم هستند و اقدامات لازم برای پرورش از جمله تجهیز و آماده کردن جایگاه های پرورش را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: آموزش های ترویجی نوغانداری ارائه شده توسط کارشناسان این شهرستان طی چند سال اخیر موجب رونق هر ساله نوغانداری این شهرستان شده و امسال نیز که به فرمایش رهبر انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدائی‌ها نامگذاری شده است کارشناسان مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی شهرستان، آمادگی خود را برای ارائه توصیه‌های فنی و حمایت و هدایت نوغانداران در جهت افزایش تولید‌ و رفع موانع تولید پیله کرم‌ ابریشم ‌اعلام کرده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به رشد نوغانداری سوادکوه‌شمالی در سال ۹۹ گفت: سال گذشته این شهرستان به عنوان پایلوت توسعه نوغانداری در مازندران انتخاب شد که در اجرای این طرح، ۴۳ پرورش‌دهنده از آموزش و امکانات لازم و نهال توت رایگان بهره‌مند شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .