امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۰:۳۸:۰۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » زمان بر شدن توسعه زیر سایه اجرایی نشدن مصوبات

مهر ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3839کد مطلب

205تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

زمان بر شدن توسعه زیر سایه اجرایی نشدن مصوبات

زمان بر شدن توسعه زیر سایه اجرایی نشدن مصوبات

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگو و بخش خصوصی که امروز با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه سوابق و تجارب اقتصادی وزیر صمت می تواند گره های زیادی از مشکلات حوزه تولید را حل کند،اظهار کرد: وزارت صمت بدلیل ارتباط مستقیم با بخش های مهم اقتصادی همچون تولید، صادرات و واردات نقش مهمی در توسعه کشور دارد . وی افزایش...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگو و بخش خصوصی که امروز با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه سوابق و تجارب اقتصادی وزیر صمت می تواند گره های زیادی از مشکلات حوزه تولید را حل کند،اظهار کرد: وزارت صمت بدلیل ارتباط مستقیم با بخش های مهم اقتصادی همچون تولید، صادرات و واردات نقش مهمی در توسعه کشور دارد .

وی افزایش دانش و آسیب شناسی مناسب و همدلی وفاق در حوزه های سیاسی و اجتماعی حداقل در بخش خصوصی را راهکار برون رفت از شرایط فعلی دانست و افزود: بخش تولید با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز به توجه جدی دارد و البته بوروکراسی زائد نیز بر این موضوع تاثیر دارد و آنهم با تعامل و هماهنگی حل و فصل می شود.

استاندار مارندران به مشکلات پیش روی حوزه تولید اشاره کرد و گفت:  این مشکلات نیز باید با ایجاد  هماهنگی های لازم و ارائه  رفتارهای مشترک با حفظ و در نظر گرفتن  منافع مشترک کاهش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه بانک های خصوصی باید نسبت به  مشکلات اقتصادی  کشور احساس مسئولیت داشته باشند، ادامه داد:  اراده مشترک و جمعی ، درک درست از واقعیت های اقتصادی کشور ازضروریات مهم و موجود در بخش های مختلف اداری  کشور است که باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه لحاظ شود تا به اراده مشترک و تساهل و تسامح در حل مشکلات حوزه تولید و  اقتصاد برسیم .

استاندار مازندران افزود: عدم اجرایی شدن مصوبات حوزه تولید و صنعت معدن تجارت موجب از بین رفتن عنصر زمان که نقش مهمی در توسعه دارد؛ می شود.

وی متذکر شد: مازندران به دلیل هم مرزی با کشورهای cis باید ویژه دیده شود چرا که این موضوع ظرفیتی مهم برای استان ما تلقی می شود.

استاندار مازندران گفت: در همین راستا احداث شرکت حمل و نقل بین المللی و کشتیرانی تعرفه های ترجیحی برخورداری از معافیت های لازم برای حمایت از بخش خصوصی در حوزه شیلات مرکبات نفت و گاز از جمله موضوعاتی است که باید بعنوان یک اولویت دیده شود تا برای همیشه این مشکلات حل شود.

حسین زادگان به پایانه صادراتی “روماک” در شهرستان جویبار اشاره کرد و افزود: مازندران با وجود ظرفیت های موجود باید مورد حمایت وزارت صمت و دولت قرار گیرد تا شاهد توسعه محصولات کشاورزی در استان باشیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .