امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۵۳:۴۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » زندان برای شهردار بابلسر

آذر ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4415کد مطلب

212تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

زندان برای شهردار بابلسر

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از هشدار نیوز ،حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر صادر شده است. وی افزود: شهردار سابق بابلسر (م-ش) به اتهام ارتشا، به پنج سال حبس ، ۷۴ ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از هشدار نیوز ،حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر صادر شده است.
وی افزود: شهردار سابق بابلسر (م-ش) به اتهام ارتشا، به پنج سال حبس ، ۷۴ ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر استان محکوم شد.
اکبری خاطرنشان کرد: دو عضو شورای اسلامی و دهیار روستای ملاکلا در سرخرود به اتهامات اخذ رشوه و صدور پروانه‌های ساختمانی در ۱۳ هکتار از اراضی خارج از بافت و جعل پروانه‌های متعدد ساختمانی دستگیر شدند.

بازداشت شهردار ساری به همراه معاون مالی شهرداری به اتهام فساد مالی
وی ادامه داد: بعد از دستور مرجع قضایی، سازمان اطلاعات سپاه به بررسی مراتب پرداخته و اسناد و مدارک لازم تهیه و نامبردگان بعد از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.
رئیس کل دادگستری مازندران با تأکید بر مبارزه سریع، قاطع وبی اغماض با انواع فساد، گفت: واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به هرگونه فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .