امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۰:۵۲:۴۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » زندان پایان کار توزیع کننده مواد مخدر در سوادکوه شمالی

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7530کد مطلب

1428تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

زندان پایان کار توزیع کننده مواد مخدر در سوادکوه شمالی

زندان پایان کار توزیع کننده مواد مخدر در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور اصلی سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت. او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی حامل مواد مخدر را در حین تردد در این محور شناسایی و در اقدامی عملیاتی آن را توقیف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت:ماموران در بازرسی از خودرو‌ی موراد نظر ۷...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور اصلی سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی حامل مواد مخدر را در حین تردد در این محور شناسایی و در اقدامی عملیاتی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت:ماموران در بازرسی از خودرو‌ی موراد نظر ۷ کیلو گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ فرهودی در پایان از تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .