امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۲۶:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سارق باغ‌های سوادکوه شمالی در دام پلیس

تیر ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3211کد مطلب

242تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سارق باغ‌های سوادکوه شمالی در دام پلیس

سارق باغ‌های سوادکوه شمالی در دام پلیس

 به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ و مزارع کشاورزی در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. سرهنگ حمیدرضا فرهودی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.او گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت محصولات و تجهیزات از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کرد. سرهنگ فرهودی...

 به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ و مزارع کشاورزی در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ حمیدرضا فرهودی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.او گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت محصولات و تجهیزات از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کرد.

سرهنگ فرهودی ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان، خواست: تا حد ممکن از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آن‌ها را در محلی امن قرار دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .