امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۷:۰۷:۳۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سحر تبر محکوم شد

آذر ۲۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4448کد مطلب

244تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سحر تبر محکوم شد

سحر تبر محکوم شد

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از اقتصاد۲۴ – دختر ۱۹ ساله که مهر ماه سال ۹۸ در بازداشت به سر می‌برد، با اعتراض به حکم دادگاه امیدوار است مورد عفو قرار گیرد. کمتر کسی است که اهل فضای مجازی و گشت زنی در اینستاگرام باشد و نام سحرتبر به گوشش نخورده باشد. سحر تبر دختر جوانی است که صفحه شخصی اش در اینستاگرام به دلیل گریم‌های ترسناکش دنبال کننده‌های زیادی پیدا کرده بود. اما بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام، همین...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از اقتصاد۲۴ – دختر ۱۹ ساله که مهر ماه سال ۹۸ در بازداشت به سر می‌برد، با اعتراض به حکم دادگاه امیدوار است مورد عفو قرار گیرد.

کمتر کسی است که اهل فضای مجازی و گشت زنی در اینستاگرام باشد و نام سحرتبر به گوشش نخورده باشد. سحر تبر دختر جوانی است که صفحه شخصی اش در اینستاگرام به دلیل گریم‌های ترسناکش دنبال کننده‌های زیادی پیدا کرده بود. اما بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام، همین صفحه و فعالیت هایش برای سحر تبر دردسرساز شد و توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

فاطمه خویشند معروف به سحرتبر گفت: «در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ده سال حبس محکوم کرده است. البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم.»

سحر تبر در ادامه گفت: «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی‌خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم، چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم.»

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .