امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۲۳:۵۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سردار سپاه تاریخ نابودی اسرائیل اعلام کرد

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1163کد مطلب

597تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سردار سپاه تاریخ نابودی اسرائیل اعلام کرد

سردار سپاه تاریخ نابودی اسرائیل اعلام کرد

به گزارش شیرگاه خبر سردار حمید اباذری روز سه شنبه در همایش تقابل ایران و آمریکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) اظهار داشت: آمریکا هرگز توانایی مقاومت در برابر قدرت نیروهای نظامی و ملت ایران را ندارد و هر حرکت او با شکست مواجه می‌شود. وی تصریح کرد: پای آمریکایی‌ها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام راحل به کشور ایران قطع و همین موضوع سبب مخاطره منافع آنان در کشور ایران شد. جانشین فرمانده دانشگاه...

به گزارش شیرگاه خبر سردار حمید اباذری روز سه شنبه در همایش تقابل ایران و آمریکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) اظهار داشت: آمریکا هرگز توانایی مقاومت در برابر قدرت نیروهای نظامی و ملت ایران را ندارد و هر حرکت او با شکست مواجه می‌شود.
وی تصریح کرد: پای آمریکایی‌ها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام راحل به کشور ایران قطع و همین موضوع سبب مخاطره منافع آنان در کشور ایران شد.
جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان و توطئه‌های خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت اما هرگز به خواسته‌ها و آرزوهایش نرسید.
وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در فقر تسلیحات نظامی به سر می بردیم، یادآور شد: امروزه از تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته برخورداریم و دیگر نیازی به دیگر کشورها نداریم.
سردار اباذری عنوان کرد: انتخاب مسیر موشک های دوربُرد را امروز خودمان تعیین می‌کنیم و هیچ کس اجازه دخالت در این زمینه را ندارد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی از اقتدار لازم برخوردارند، گفت: امروز کشور ایران به اعتراف ابرقدرت‌های جهان، چهارمین قدرت موشکی دنیا است.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: زمان حضور ماهواره‌های آمریکایی بر بام تهران به پایان رسیده و امروز آمریکا منتظر حضور ماهواره‌های ایران در واشینگتن و نیویورک است.
وی یادآور شد: دوران جنگ در خرمشهر تمام شده و امروز پشت مرزهای تل آویو می‌جنگیم و اجازه هیچ نوع دست درازی به کشورمان را نمی‌دهیم.
سردار اباذری عنوان کرد: آمریکا امروز از جوانان قدرتمند و با اراده کشور ایران می‌هراسد و همین موضوع سبب نگرانی آنها از آینده خودشان شده است.
وی افزود: فضای مجازی امروزه در اختیار دشمنان قرار گرفته و بازگرداندن آن به حالت امنیت و سلامت جامعه نیازمند یک نگاه و اقدام جهادی است که باید انجام شود.
همایش تقابل ایران و آمریکا در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سردار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) و جمعی از دانشجویان در دانشگاه یادگار امام (ره) شهرری برگزار شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .