امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۴۹:۳۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سپاه و راه اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون

شهریور ۳, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8572کد مطلب

246تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سپاه و راه اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون

سپاه و راه اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مقرر شده بود در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، ۱۷ مرکز واکسیناسیون مستقل در استان راه‌اندازی شود که ۸ مرکز آغاز بکار کرد و ۹ مرکز دیگر نیز تا پایان هفته آینده بهره برداری می‌شود. او افزود: ۳۸۱ نیروی آموزش‌دیده بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی به کادر درمان استان برای واکسیناسیون کمک می‌کنند. فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: قرارگاه امام رضا (ع) با دعوت از علوم پزشکی ساری و بابل و...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مقرر شده بود در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، ۱۷ مرکز واکسیناسیون مستقل در استان راه‌اندازی شود که ۸ مرکز آغاز بکار کرد و ۹ مرکز دیگر نیز تا پایان هفته آینده بهره برداری می‌شود.

او افزود: ۳۸۱ نیروی آموزش‌دیده بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی به کادر درمان استان برای واکسیناسیون کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: قرارگاه امام رضا (ع) با دعوت از علوم پزشکی ساری و بابل و مدیران شبکه بهداشت و فرماندهان نواحی شهرستان‌ها تشکیل شد و چند دستور کار قرار است اجرایی شود.

سردار مسلمی گفت: پایش و بیماریابی در استان با بهره‌گیری از ظرفیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی برای کمک به کادر درمان و معرفی پزشک و پرستار‌هایی مشغول در مراکز درمانی پادگان‌ها به علوم پزشکی از جمله این اقدامات است.

او افزود: بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا مازندران اکنون در شهر‌های آمل، بابل، ساری، جویبار و رامسر فعال شده اند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .