امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۰:۳۴:۲۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » شب وداع باپیکر مطهر لاله های زهرایی در شهرستان سوادکوه شمالی

دی ۸, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9749کد مطلب

313تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

شب وداع باپیکر مطهر لاله های زهرایی در شهرستان سوادکوه شمالی

شب وداع باپیکر مطهر لاله های زهرایی در شهرستان سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم  شب  وداع باپیکر مطهرهای  لاله زهرایی با حضور با شکوه مردم ولایتمدار  و شهید پرور  در یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد. مردم شهرستان شهید پرور  سوادکوه شمالی میزبان پیکر مطهر لاله های زهرایی  عزیز بودند و در محفلی جمع شدند که یکبار دیگر بیعت خودشان را با این شهدای عزیز داشته باشند.  مردم شهرستان  شهید پرور سوادکوه شمالی درمراسم شب وداع با پیکر مطهر لاله های  زهرایی بار دیگر ثابت کردند که...

به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم  شب  وداع باپیکر مطهرهای  لاله زهرایی با حضور با شکوه مردم ولایتمدار  و شهید پرور  در یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.

مردم شهرستان شهید پرور  سوادکوه شمالی میزبان پیکر مطهر لاله های زهرایی  عزیز بودند و در محفلی جمع شدند که یکبار دیگر بیعت خودشان را با این شهدای عزیز داشته باشند.

 مردم شهرستان  شهید پرور سوادکوه شمالی درمراسم شب وداع با پیکر مطهر لاله های  زهرایی بار دیگر ثابت کردند که جنگ ما با تأسی از نهضت عاشورا بود و شهدا را به خاک نسپردیم بلکه آن ها را به دل سپردیم و به همین دلیل همیشه نام و یادشان زنده و جاودان است.

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .