امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۳:۴۶:۲۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » شهدای خان طومان باعث شدند که داعشی‌های تکفیری به اهدافشان نرسند

آبان ۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4202کد مطلب

241تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

شهدای خان طومان باعث شدند که داعشی‌های تکفیری به اهدافشان نرسند

شهدای خان طومان باعث شدند که داعشی‌های تکفیری به اهدافشان نرسند

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری( علیه السلام)، با اشاره به قیام امام حسین (علیه السلام) گفت:‌امام حسین (علیه السلام) برا‌ی ماندگاری اذان و نماز قیام کردند، ولی یزید برای از بین بردن اذان و نماز مقابل امام ایستاد. آیت الله توکل با بیان این مطلب که سر مبارک امام حسین (علیه السلام) بر روی نیزه...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری( علیه السلام)، با اشاره به قیام امام حسین (علیه السلام) گفت:‌امام حسین (علیه السلام) برا‌ی ماندگاری اذان و نماز قیام کردند، ولی یزید برای از بین بردن اذان و نماز مقابل امام ایستاد.

آیت الله توکل با بیان این مطلب که سر مبارک امام حسین (علیه السلام) بر روی نیزه رفت و به ظاهر در جنگ شکست خوردند، اما اذان و نماز باقی ماند، اضافه کرد:‌امام حسین (علیه السلام) به اهدافشان رسیدند، اما یزید به اهداف خود نرسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به ماجرای کربلای خان طومان، تاکید کرد: شهدای خان طومان مازندران باعث شدند که دشمن به اهدافش نرسد.

آیت الله توکل با بیان این مطلب که شهید دادیم، اما چه کسی پیروز این میدان شد، افزود:مدافعان حرم به شهادت رسیدند، اما در واقع دشمن را ذلیل کردند و دشمن نتوانست پیشروی کند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .