امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۲۰:۰۴:۲۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » شهردار جدید شیرگاه معرفی شد

شهریور ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8715کد مطلب

452تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

شهردار جدید شیرگاه معرفی شد

شهردار جدید شیرگاه معرفی شد

به گزارش شیرگاه خبر ،موسی محسن‌پور، دکتری مدیریت بازرگانی و استاد دانشگاه با سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر شیرگاه با چهار رأی شهردار این شهر شد. وی ۳۹ ساله سن دارد. نیما امینی‌عالمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیرگاه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه اگر به جوانان اعتماد کنیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد، گفت: از مردم شیرگاه تقاضا داریم همچون گذشته کنار شهردار و شورا باشند تا با همراهی و همکاری با هم شهرمان را آبادتر کنیم....

به گزارش شیرگاه خبر ،موسی محسن‌پور، دکتری مدیریت بازرگانی و استاد دانشگاه با سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر شیرگاه با چهار رأی شهردار این شهر شد. وی ۳۹ ساله سن دارد.

نیما امینی‌عالمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیرگاه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه اگر به جوانان اعتماد کنیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد، گفت: از مردم شیرگاه تقاضا داریم همچون گذشته کنار شهردار و شورا باشند تا با همراهی و همکاری با هم شهرمان را آبادتر کنیم.

وی با بیان اینکه بی شک دغدغه همه اعضای شورا رفع مشکلات مردم و ساکنان شهر است به همین جهت انتخاب شهردار بومی در اولویت قرار گرفت، اظهار کرد: طبیعتاً شهرداری که در بین مردم باشد و مشکلات را از نزدیک درک کند و مردم به راحتی او را ببینند مشکلاتشان را مطرح می‌کنند.

امینی‌عالمی با ابراز امیدواری از اینکه شیرگاه در سایه تلاش مسئولان و با اتحاد و همدلی در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به شهری ایده آل تبدیل شود، گفت: شیرگاه در انتظار آینده بهتری خواهد بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .