امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۴۱:۲۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » طرح تشدید بازرسی از اصناف برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سوادکوه شمالی

آبان ۱۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4238کد مطلب

202تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

طرح تشدید بازرسی از اصناف برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سوادکوه شمالی

طرح تشدید بازرسی از اصناف برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ، ابراهیم نژاد گفت: بازرسی با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف در راستای افزایش چتر نظارتی با مشارکت تیم  بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه شمالی نماینده فرماندار اداره بهداشت و اتاق اصناف  در تایم صبح و عصر  انجام  و به همه  شهرستان سوادکوه شمالی و روستاهای  تابعه تسری یافته است. رییس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه اظهار داشت:  در این خصوص وفق مقررات با واحدهای که رعایت پروتکل های بهداشتی را ننموده بودند...

به گزارش شیرگاه خبر ، ابراهیم نژاد گفت: بازرسی با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف در راستای افزایش چتر نظارتی با مشارکت تیم  بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه شمالی نماینده فرماندار اداره بهداشت و اتاق اصناف  در تایم صبح و عصر  انجام  و به همه  شهرستان سوادکوه شمالی و روستاهای  تابعه تسری یافته است.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه اظهار داشت:  در این خصوص وفق مقررات با واحدهای که رعایت پروتکل های بهداشتی را ننموده بودند برخورد قاطع انجام شد .

مجید ابراهیم نژاد گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا در منطقه ، و طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان مازندران، واحد های صنفی مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

 

وی افزود : بازرسان اداره صمت سوادکوه شمالی با نظارت جدی در شهرستان  ضمن رصد سطح شهر و بازار جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی ، با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهند کرد.

 

وی افزود ؛ پیش از این ۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی در شهرستان سوادکوه شمالی پلمپ  شد.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه شمالی  خاطر نشان کرد با توجه با آغازاعمال محدودیت های یک ماهه توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان مازندران  واحدهای صنفی طبق بخش نامه صادره از استان اعمال خواهد شد.

ابراهیم نژاد  از متصدیان واحدهای صنفی خواست با رعایت موازین بهداشتی در حفظ سلامت خویش و شهروندان کوشا باشند.

 

وی از همشهریان عزیز خواست تا با مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .