امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۷:۴۹:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت به خلق الله است

مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3442کد مطلب

260تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت به خلق الله است

فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت به خلق الله است

به گزارش شیرگاه خبر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهارداشت: توفیق خدمت رسانی به مددجویان بر ما ارزانی شد تا با مهربانی به نیازمندان کمک کنیم. وی افزود: خدمت صادقانه به نیازمندان موجب جلب اعتماد عمومی شد و کمیته امداد با تاسی از سیره ائمه ، عمل می کند و این امر موجب افتخار است. مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد:کارکنان این نهاد با مهربانی و صبوری و حفظ کرامت و عزت خانواده‌های تحت...

به گزارش شیرگاه خبر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهارداشت: توفیق خدمت رسانی به مددجویان بر ما ارزانی شد تا با مهربانی به نیازمندان کمک کنیم.

وی افزود: خدمت صادقانه به نیازمندان موجب جلب اعتماد عمومی شد و کمیته امداد با تاسی از سیره ائمه ، عمل می کند و این امر موجب افتخار است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد:کارکنان این نهاد با مهربانی و صبوری و حفظ کرامت و عزت خانواده‌های تحت حمایت در راستای جلب رضایت آنها تلاش می کند.

وی با اشاره به کمک های مومنانه گفت:در اجرای این طرح همه با همدلی نقش اساسی دارند تا لذت لبخند را به نیازمندان هدیه کنند.

گفتنی است در جلسه شورای زکات کلیج خیل پیشنهاد ایجاد یک مرکز نیکوکاری در مسجد و اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی نیز در این مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد موافقت هیآت امنای مسجد کلیج خیل واقع شده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .